|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ben jij er ook morgen ook dan |
|
Nee dat eigenlijk niet. |
|
hmz |
|
quote:nee |
|
ik ben ziek dus ik ga niet.. |
|
Ik ga lekker wel......... maar sterkte |
|
quote: Soilwork verzorgt toch t voorprogramma???? |
|
ik ga morgen cob is altijd leuk live, soilwork laatste cd is ook wel aardig, shadow's fall vind ik niets Do androids dream of electric sheep? |
|
ik ga ook, want ik heb het beloofd |
|
quote: Ja dus |
|
Ik kan echt niet wachten. Kep de hele nacht slecht geslapen maar vandaag is het zo ver!! Ik ben wel voor een ZM-meeting dus wie wil daar aan mee werken (want in je 1tje is er niet veel meeting ) Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: ik ben vanaf een uur of 4 in tilburgh dus zeg het maar |
|
Ik ben rond half 5 in Tilburg. Mij herken je aan een zwarte outfit (hoe kan het ook anders ) met een zwart Deicide shirt aan met een groot geel hoofd erop. Ik ben samen met een andere dude en een punkmeisje. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
ik heb dr zin in |
|
ja nouja.. ik heb me ZM shirt en een camobroek aan .. kijk maar goed om je heen hehe |
|
Ik kom in mn CoB tshirt van het nummer HATE ME!, maar ga daar zeker een mooie LS kopen van HCDR :D |
|
quote: Ik denk niet dat dat gaat lukken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
? |
|
is er nog nie blijkbaar |
|
Nee, die dingen zien er simpelweg gewoon niet uit. Het enige mooie CoB shirt is die met die reaper van de voorkant van something wild. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik heb op elf fantasy al mensen met dit tshirt zien lopen: en ze hebben hem bij de large |
|
ah ok.. hm.. maar jij wilde ook al een getailleerd ZM shirt.. (reaktie op rasputin) [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 04-05-2003 11:39] |
|
quote: Tja.... Ik stel eisen aan mijn kleding, ik hou van wel shirts met een mooie cut, het valt anders altijd zo lelijk om je heen. Om mij tenminste wel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: mja ik snap wel wat je bedoelt.. maarja een getailleerd shirt zit bij mij meestal zo strak om de zwembandjes |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |