|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, daar heb ik toch niks mee te zien hoor, en CoB zijn finnen, dus doorspelen zou ik zeggen!!! |
|
vorig jaar (of 2 jaar terug) was er nog het "waking the dead" festival op dodenherdenking, toen is de goudvishal zelfs nog op het sbs nieuws geweest |
|
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, nog één keertje slapen... ...misschien heb ik toch zin |
|
|
|
Die gitaar wilde ik! *nog meer zin in dit weekend* |
|
quote:Ik zag op de website van 013 dat ze daar inderdaad gewoon 2 minuten stilte voor in acht nemen. Ik hoop voor jullie dat de gehele zaal dat respect ook kan opbrengen. Twee jaar terug was ik toevallig met dodenherdenking in 013 (ik meen voor een Cinecave avond) en daar zaten helaas een paar idioten tussen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Met zoveel mensen bij elkaar vrees ik wel dat er een paar idioten tussen zitten. Gewoon negeren lijkt me het beste denk ik |
|
Damn de nieuwe Soilwork van Shreddie gekregen gisteren |
|
Hij is goed hé? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Zeker erg goed !!!! |
|
Straks vertrek ik Whiieeeeeee... *ongeduldig* En morgen weer! Wat n weekend! |
|
Keul |
|
Ik vind de nieuwe Soilwork inderdaad erg sterk ... is ook verkrijgbaar in limited uitvoering met een extra CD, heeft iemand die? Zo ja, wat staat er op die bonus disc??? |
|
quote: ~_~ ; dat is pas een gedenkwaardige herdenking. |
|
ik heb zin in morgen!!! (voornamelijk voor Soilwork) |
|
quote: /Feles ook, lang geleden weer een concertje pikken. |
|
och, gisteren nog |
|
nog maares een poging: waar in tilburg kan ik fatsoenlijk de nachtvan zondag op maandag door brengen? cafe, hotel, slaapplek of iets anders dan straat en kou. |
|
quote: ben jij nou een bikkel? RAARGH |
|
"Fatsoenlijk" zegt ie dan nog |
|
ik ga! gaat zeer wreed worden......... fear my moo of wrath |
|
quote: Twee demo's uit 1997. |
|
als mensen mij herkennen, krijg ik bier ok ? |
|
Afgesproken! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |