|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat!? Ash uitgewoond door CoB? |
|
quote: |
|
We hebben ze effe opgewarmd voor het optreden.. We wish.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Zal t gaan ja? [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 05-05-2003 12:16] |
|
Ow, niet? Zwak hoor....zwak. |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=716567 poste die blunder |
|
was best leuk gisteren Do androids dream of electric sheep? |
|
was leuk gister alleen klote dat ik al om 10.15 weg moest zkr klote maarjah... zwaarmetaal moet me maar inlichten hoe het verder was toen we weg waren |
|
Ik heb echt een waanzinnige avond gehad. Na 2 jaar fan van CoB te zijn had ik veel van het concert verwacht. De eerste band kende ik niet en ik heb ook niet echt de behoefte daaraan. Ze speelde goed live en de show was redelijk goed neergezet. Soilwork stond naast CoB hoog op mijn lijstje en ze speelde bijzonder goed. Ik kende alle nummers en zat ze met volle borst mee te schreeuwen. De gitarist kreeg dit in de gaten en na een kort: "You Rock", was ik volmaakt gelukkig. Toen kwam CoB. Ik heb veel over ze gehoord qua live performance en ze hebben elk verhaal overtroffen. Mijn god wat een show. Ze speelde DE CoB nummers en ze klonken naar mate de avond vorderde telkens beter! Na druk seinen met de gitarist begon ik te glimmen en aan het eind van het concert was het moment daar: de gitarist liep richting mij, keek mij recht aan, knikte tevreden en gooide zijn plectrum mijn richting op. Ik maakte een klein sprongetje en daar was ie. Ik keek in mijn hand en voelde me de koning der koningen. De band waar ik al die tijd naar heb geluisterd, zo naar uitgekeken heb. Met 2000 mensen in de zaal was ik de enige die een plectrum had. De sfeer was op sommige plaatsen wat minder. Mensen werden op getild tot aan de hekken en werden zo afgevoerd. 2 keer heb ik iemand bewusteloos en wel langs de hekken gezien. Al met al heb ik een sublieme avond gehad en was het die 17 euro dik en dik waard. Ik hebe en soilwork shirt, een fotorolletje en een plectrum. Het was geweldig Voor bekenden: ik was die lange dude links voor tegen de hekken aangeplakt [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 05-05-2003 13:13] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik heb je wel gezien denk ik.. Ik stond voor jou vervelend in de weg te staan met m'n camera.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Zou heel goed kunnen. Wat voor kledij had je aan? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Zwart scheef rokje, topje, truitje, lang blond haar... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ah, idem hier, ik had n digitale camera, tussen alle proffesionals... Ik heb jou echter niet gezien. |
|
Yup, die heb ik gezien. Zeg eens, heb je een foto was Alexi die een de gitaar ver boven zijn hoofd hield? Deze zou ik graag in mijn bezit willen hebben. Toenw as namelijk mijn rolletje al op Of werd je toen weggehaald wegens de drukte van het publiek Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik denk dat ik toen al weg was.. Maar 'k heb wel een foto backstage van Alexi die zijn gitaar likt... *sharteel, stop met zagen, you're boring everyone* Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Nee joh, ik kan echt niet ophouden om erover te praten. Me ouders worden er ook al gek van Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
En foto backstage van... euhm... ik moet ook stoppen zeker? |
|
Hehe... Van ons tussen zachtje en stekeltje.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Verder heb ik alleen Bjorn gezien van ZM. Nog meer mensen die mij gespot hebben? [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 05-05-2003 13:38] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
euh ik had nog wat goed te maken van wacken omda'k ze daar zo goed als niet gezien heb.... en ik moet zeggen dat is me aardig gelukt... want GVD wat waren ze goed....... Osnabrück here we cum!!!! |
|
En toen de Hate CRew Deathroll speelde gingen we helemaal uit onze dakjes Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik vond het NL publiek maar erg kalmpjes eigenlijk... |
|
quote: jah je hebt mij gezien toen met bjorn dat hij zei dat ik alleen ook bij zm zat en dat andere meisje niet dat was nog heeelll heelll in het begin!! |
|
Amai de dag ervoor.. Was een pak gekker publiek.. Niks dan divers en crowdsurfers.. Was zot om in de photopit te staan.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |