|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ook |
|
Ik heb er iig veel zin in |
|
Ik ook!!!!!! |
|
kee dannuh weten jullie al hoe jullie gaan ? |
|
met jou |
|
met de fiets |
|
Moet vanuit houten komen. dus eerst met de trein naar Den Bosch en dan door naar Tilburg . Hoe laat gaat de laatste trein van Tilburg richting Den Bosch? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Is het uitverkocht trouwens!? |
|
quote: www.ns.nl en nu maar wachten tot 't 4* mei is [Dit bericht is gewijzigd door RdP op 02-05-2003 2:26] Hakkuh |
|
|
|
Ik ga ook proberen mooie fotootjes te maken. Al moet ik zeggen dat mijn voorkeur meer uitgaat naar Alexi! Henkka is uiteraard ook zeer goed te aanschouwen... GAVE FOTO TROUWENS!!! |
|
Tomorrow tomorrow, I love you, tomorrow, you're only a daaaaaaaay aaaaaaawaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyy Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik heb er geen zin meer in |
|
quote: hoezo niet?? |
|
quote: zit je nu in zo'n bui dat je nergens zin in hebt? zm fest ook al niet.. Je moeder. |
|
FF alvast een vraagje voor de mensen wie zondag gaan. Een vraag die al eens gesteld is. Hoe herken je een Zetemmer? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:Aan het ZM Fest I shirt natuurlijk. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
En als je die niet hebt Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:Dan ben je geen echte ZMer I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: een groepje kortharige nerds die ZET EM schreeuwen tegen iedere voorbijganger Je moeder. |
|
Ik ben geen kortharige nerd, en ik schreeuw ook niet naar willekeurige voorbijgangers Ik val dus simpelweg niet te herkennen. |
|
Hoe gaan ze dat trouwens doen om 20.00? Gooien ze dan even 2 minuten alle stekkers eruit, of spelen ze gewoon door? |
|
Heu? Wat is er om 20.00? |
|
quote: Dodenherdenking, 2 minuten van nationale rouw ter herdenking van de slachtoffers van de 2e WO en slachtoffers van andere oorlogen. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |