|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
volgens mij is het nog niet uitverkocht... |
|
Wawar kan je nu dan nog kaartjes kopen? Ik woon in houten en ga naar tilburg via DEn Bosch. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
op het staion in Tilburg, bij het GWK denk ik, normaal gesproken wel toch? |
|
Als dat zou kunnen. Vet bedankt. Als ik je vanavond zie krijg je een bierjte van me Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
NP, maar wat krijg ik als het al uitverkocht is voordat je dr bent |
|
Ik heb net het GWK gebelt in Tilburg en die gast belt me zo terug. Mocht dit niet lukken dan moet ik eerst ff bellen met iemand en dan komt ik hier weer terug. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Good luck |
|
Mijn dank is groot Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik ben gistereng eweest en oh my god het was goed.. Zelfs de sceptici in de zaal werden weggeblazen. Shadows Fall was best goed, Soilwork was super en ik dacht dat COB er niet over zou geraken, maar dat deden ze dus wel.. Wat een show, wat een muzikanten... En vooral het speelplezier en het gevoel waarmee ze de nummers brachten. Voordien was het meer showen van: Look what I can do.. Nu zat er tonnen meer gevoel in hun spel.. Vanavond weer.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
gaarne een update van mensen die vanavond gaan: * Lainedil Naleanor * ?? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 04-05-2003 14:25] Bruce Banner |
|
ikke! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
ik ook |
|
ik ga ook http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Weeeeeeeee CoB en Soilwork I'm coming! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Longsleeves zijn er trouwens al wel gewoon hoor *heeft al een mooie tour-longsleeve* By the pain I see in others |
|
Hoelaat is het eigenlijk afgelopen? |
|
Het was in Hardenberg geloof ik om een uur of 12, maar ik weet het niet meer precies. |
|
quote: wel laat! |
|
Damn.. wat een concert... Wat een kerels, wat een muzikanten.. Buiten een fucked up Bodom Beach Terror was het supergoed.. Soilwork was ook een pak beter dan gisteren.. De fotoshoot is supergoed gegaan, nog nooit zo'n gewillige modellen gehad (alleen als er zon bij kwam kijken, daar konden mister laiho zijn tere oogskes niet tegen) En we hebben weer materiaal voor het groupîepicsboek.. 'k heb zelfs ons Asherah mee binnen gekregen voor die shoot en ze heeft haar grote liefde Henkka ontmoet.. Lol.. Man man wat een avond.. Asherah, wanneer doen we het nog eens over? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Zo, ook net terug... Paar vlugge conclusies: * Nederlands publiek is echt jammer als het op metalcore aankomt, wat een zakken! * Zwaarmetaal is best een lieve jongen * Leuke mensen weer ontmoet * Argentumfeles in het echt nog veeeel mooier is als ik dacht * Ik (met dank aan iemand z'n legerkist) een twee soort achterhoofd erbij heb Later meer [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 05-05-2003 2:04] |
|
quote: Morgen?? Ik heb de blunder van de eeuw gemaakt!!! Anyway, groupiepics and Children of Bodom it is!! |
|
Soilwork was supervet!!! De happy metal van Children Of Bodom gaat vervelen... Al met al een avond. |
|
quote: Die valt wel goe te maken... lol Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: heb je mij nog zien zwaaien vanaf het balkon? |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |