IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : De Zware Metalen compilatie vol. I Vorige pagina | Volgende pagina
Styhn
Usericon van Styhn
Posted 22-08-2002 21:09 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Tegen die tijd heeft Intestterror ook wel iets op plaat (en dus iets voor die compilatie CD) denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 22-08-2002 21:21]

11.45: restate my assumptions

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-08-2002 21:19 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Beli en ikzelf nemen binnenkort een nummer op. Uiteraard wordt dat nummer ("Aan den Yzer) het beste nummer op de hele compilatie. Meer nog The Blasfemic Pipers, zoals de band ondertussen heet, wordt ongetwijfeld de beste Folk/Black-band van de hele fucking Benelux.

Beli Mawr - uilleannpipe & zang
Count Usher - Gitaar, drums & zang

Sessie-muzikanten:
Lucy Loes - Keyboards & Samples
Johannes Paulus II - Gregoriaanse Koorzang
Pim Fortuyn - Doodsgerochel
De Freundschaft Blaaskapelle - Blazersectie

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 22-08-2002 21:20 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 22-08-2002 21:20]

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 22-08-2002 21:22 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 22 augustus 2002 21:19 schreef Count Usher het volgende:

Pim Fortuyn - Doodsgerochel

WHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH grappig

niet dus!

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 22-08-2002 21:26 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 21:22 schreef Markam het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH grappig

niet dus!

Ik volg de Nederlandse politiek niet, dus het is niet de bedoeling Fortuyn-fans op stang te jagen. Onze evil excuses daarvoor!

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-08-2002 0:13 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

morgen word onze ceedee gemasterred(?) en dan is ie af
a.s. donderdag kiezen we hey nummer en dan upload ik 'em meteen.

dwaallicht, zei jij ooit niet met halloween uitbrengen? zo zie je, dit soort dingen kost echt tijd, ik weet er alles van (jd)

Oud Vuil.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-08-2002 7:51 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ok, ik heb een nummer van ons ge-upload. Is van een demo van een jaar geleden. Ik weet niet precies waneer de deadline voor het aanleveren is, ik las iets van 1 januari 2003. Als dat zo is, dan vervang ik dat nummer nog door een ander, aangezien we in oktober een nieuwe promo op gaan nemen. Als die deadline voor november gaat zijn, dan blijft het dit nummer

Het is overigens: Triple 7 - The Revolutionist.mp3

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 23-08-2002 10:08 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 23 augustus 2002 7:51 schreef Shredhead het volgende:
Het is overigens: Triple 7 - The Revolutionist.mp3

wow goed man! had ff andere verwachtingen van de zang toen het begon, maar het is echt goed man!

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-08-2002 10:14 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

*gevleid*
dank je!!!!

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 23-08-2002 10:17 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

is dat mp3tje ook nog ergens anders dan op die server te vinden?

My madness, my sadness

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-08-2002 10:18 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 23-08-2002 10:26 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

shit!
me speakers vinden dit een leuk lied

My madness, my sadness

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-08-2002 10:57 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2002 10:26 schreef winters rage het volgende:
shit!
me speakers vinden dit een leuk lied

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 26-08-2002 10:18 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Bij metal-rules.com zijn ze ook bezig een compilatie cd te maken. Ik vind wel dat ze daar goed doordachte voorwaarden aan hebben gehangen. Iets om mee te nemen denk ik .

http://www.metal-rules.com/CD/MRCD.htm

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 26-08-2002 10:40 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik ben voorstander!
Lijkt me ook het leukste om een zo breed mogelijk spectrum van de metal op een cd te mikken

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-08-2002 10:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hell yes !
Tien stuks per band mogen er van mij ook wel 20 stuks zijn, met een beetje fantasie kom je er makkelijk vanaf!

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 26-08-2002 10:49 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

wij (CREMATION) willen ook wel een nummer aanleveren denk ik. we hebben in februari opgenomen in de Excess studio (Rotterdam).

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-08-2002 11:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb even het hele topic doorgelezen en ik kom op de volgende lijst met bands uit die serieus mee willen werken :

- Vervamon - Hexentanz
- Covered in Ashes
- Control Human Delete - Discipline March Towards Destruction
- Dark Conspiracy - Final Feast
- Nimmerland
- Den Heerschers -
- Inguz - ? (waarschijnlijk The Mystery of From The North)
- Axamenta
- Bolthorn - A Forgotten Chronicle
- Sun Caged
- Intestterror
- Wings of Fury
- Judgement Day
- Mytholic
- Triple 7
- Morte Aeterna
- Cremation

?
- T.Error

Bij T.Error twijfelde ik aangezien ik niet weet of het wel of niet serieus is.
Maar zijn dus al 17 (of 18) bands
En lekker afwisselend!

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 26-08-2002 11:22 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

als ik het goed begrepen heb zijn er voor de bands zelf geen directe kosten aan verbonden?

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-08-2002 11:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Voor zover bekend nog niet nee.
Ik weet niet precies hoe we dat gaan doen ..

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 26-08-2002 11:33 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

ik wil sowieso nog een cd naar zware metalen sturen om 'm op de site te laten bespreken. naar welk adres?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 26-08-2002 11:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2002 11:33 schreef Airwolf het volgende:
ik wil sowieso nog een cd naar zware metalen sturen om 'm op de site te laten bespreken. naar welk adres?

Moet je ff op de frontpage (www.zwaremetalen.com) kijken en dan staat volgens mij helemaal onderaan in het midden het adres wel

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-08-2002 14:11 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2002 11:22 schreef Airwolf het volgende:
als ik het goed begrepen heb zijn er voor de bands zelf geen directe kosten aan verbonden?
Is dat bij andere compilaties wel zo dan? Ik zie niet in waarom dat nodig zou zijn.

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 26-08-2002 14:17 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2002 11:33 schreef Airwolf het volgende:
In elk geval tot begin oktober:

Ridder Fulcolaan 17
3953 BT Maarbergen

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 26-08-2002 14:37 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2002 14:11 schreef Dwaallicht het volgende:
Is dat bij andere compilaties wel zo dan? Ik zie niet in waarom dat nodig zou zijn.

Hoe bedoel je? Bands zorgen toch zelf er voor dat de nummers worden opgenomen? Ik snap dan ook niet waarom de bands nog kosten moeten maken?!

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com