|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Beli en ikzelf nemen binnenkort een nummer op. Uiteraard wordt dat nummer ("Aan den Yzer) het beste nummer op de hele compilatie. Meer nog The Blasfemic Pipers, zoals de band ondertussen heet, wordt ongetwijfeld de beste Folk/Black-band van de hele fucking Benelux. Beli Mawr - uilleannpipe & zang Count Usher - Gitaar, drums & zang Sessie-muzikanten: Lucy Loes - Keyboards & Samples Johannes Paulus II - Gregoriaanse Koorzang Pim Fortuyn - Doodsgerochel De Freundschaft Blaaskapelle - Blazersectie When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 22-08-2002 21:20] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: WHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH grappig niet dus! |
|
quote: Ik volg de Nederlandse politiek niet, dus het is niet de bedoeling Fortuyn-fans op stang te jagen. Onze evil excuses daarvoor! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
morgen word onze ceedee gemasterred(?) en dan is ie af a.s. donderdag kiezen we hey nummer en dan upload ik 'em meteen. dwaallicht, zei jij ooit niet met halloween uitbrengen? zo zie je, dit soort dingen kost echt tijd, ik weet er alles van (jd) Oud Vuil. |
|
Ok, ik heb een nummer van ons ge-upload. Is van een demo van een jaar geleden. Ik weet niet precies waneer de deadline voor het aanleveren is, ik las iets van 1 januari 2003. Als dat zo is, dan vervang ik dat nummer nog door een ander, aangezien we in oktober een nieuwe promo op gaan nemen. Als die deadline voor november gaat zijn, dan blijft het dit nummer Het is overigens: Triple 7 - The Revolutionist.mp3 |
|
quote: wow goed man! had ff andere verwachtingen van de zang toen het begon, maar het is echt goed man! |
|
*gevleid* dank je!!!! |
|
is dat mp3tje ook nog ergens anders dan op die server te vinden? My madness, my sadness |
|
|
|
shit! me speakers vinden dit een leuk lied My madness, my sadness |
|
quote: |
|
Bij metal-rules.com zijn ze ook bezig een compilatie cd te maken. Ik vind wel dat ze daar goed doordachte voorwaarden aan hebben gehangen. Iets om mee te nemen denk ik . http://www.metal-rules.com/CD/MRCD.htm |
|
Ik ben voorstander! Lijkt me ook het leukste om een zo breed mogelijk spectrum van de metal op een cd te mikken |
|
Hell yes ! Tien stuks per band mogen er van mij ook wel 20 stuks zijn, met een beetje fantasie kom je er makkelijk vanaf! |
|
wij (CREMATION) willen ook wel een nummer aanleveren denk ik. we hebben in februari opgenomen in de Excess studio (Rotterdam). "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Ik heb even het hele topic doorgelezen en ik kom op de volgende lijst met bands uit die serieus mee willen werken : - Vervamon - Hexentanz - Covered in Ashes - Control Human Delete - Discipline March Towards Destruction - Dark Conspiracy - Final Feast - Nimmerland - Den Heerschers - - Inguz - ? (waarschijnlijk The Mystery of From The North) - Axamenta - Bolthorn - A Forgotten Chronicle - Sun Caged - Intestterror - Wings of Fury - Judgement Day - Mytholic - Triple 7 - Morte Aeterna - Cremation ? - T.Error Bij T.Error twijfelde ik aangezien ik niet weet of het wel of niet serieus is. Maar zijn dus al 17 (of 18) bands En lekker afwisselend! |
|
als ik het goed begrepen heb zijn er voor de bands zelf geen directe kosten aan verbonden? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Voor zover bekend nog niet nee. Ik weet niet precies hoe we dat gaan doen .. |
|
ik wil sowieso nog een cd naar zware metalen sturen om 'm op de site te laten bespreken. naar welk adres? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Moet je ff op de frontpage (www.zwaremetalen.com) kijken en dan staat volgens mij helemaal onderaan in het midden het adres wel |
|
quote:Is dat bij andere compilaties wel zo dan? Ik zie niet in waarom dat nodig zou zijn. |
|
quote:In elk geval tot begin oktober: Ridder Fulcolaan 17 3953 BT Maarbergen I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Hoe bedoel je? Bands zorgen toch zelf er voor dat de nummers worden opgenomen? Ik snap dan ook niet waarom de bands nog kosten moeten maken?! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |