IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : De Zware Metalen compilatie vol. I Vorige pagina | Volgende pagina
Surt
Duke of Niflheim
Usericon van Surt
Posted 10-07-2002 22:10 by Surt Wijzig reactieProfiel van SurtQuote dit berichthttp://www.geocities.com/nimmerlandhomepage

quote:
Op 10 juli 2002 22:09 schreef Jenje het volgende:
hehe, maar dat snapt 90% van de kopers niet (ik al niet eens)

Van truë underground gesproken

This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-07-2002 22:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

HAHAHA .. hmm ok ...

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 10-07-2002 22:17 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

- Vervamon - Hexentanz
- Covered in Ashes - ?
- Control Human Delete - Discipline March Towards Destruction
- Dark Conspiracy - Final Feast
- Nimmerland - ?

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-07-2002 22:17 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 juli 2002 22:10 schreef Surt het volgende:
Van truë underground gesproken

Anders 'Steun Dietse Metal'
Vlaanderen en Nederland samen heette vroeger Dietsland ofzowiets?

--------------------------------------------------------------------------------

maar hier weten we amper hoe het zit. dus dat schiet niet op, niet iedereen was goed in geschiedenis. ik bedoel goed zijn in geschiedenis, dan ben je dus true?

Oud Vuil.

Surt
Duke of Niflheim
Usericon van Surt
Posted 10-07-2002 22:19 by Surt Wijzig reactieProfiel van SurtQuote dit berichthttp://www.geocities.com/nimmerlandhomepage

maar hier weten we amper hoe het zit. dus dat schiet niet op, niet iedereen was goed in geschiedenis. ik bedoel goed zijn in geschiedenis, dan ben je dus true?
[/quote]
Als alleen iedereen die dien dietse metal snapt hem koopt, vind ik dat aardig underground

This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-07-2002 22:21 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 juli 2002 22:19 schreef Surt het volgende:

Als alleen iedereen die dien dietse metal snapt hem koopt, vind ik dat aardig underground

dan worden er alleen maar aan geschiedenisleraren verkocht

Oud Vuil.

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 10-07-2002 22:21 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

STEUN ZWAAR METAAL

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-07-2002 22:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wanneer is een band een ZM-band overigens?

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-07-2002 22:24 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Het is mij nog niet helemaal duidelijk waar de prioriteiten liggen:

- Willen we gewoon zorgen dat de 74 minuten zowiezo vol komen, en kiezen we dan gewoon de bands die iedereen het liefst erop wilt hebben, wat resulteerd in een cd met mogelijk (als er niet al te veel aanmeldingen zijn) ook nummers die gewoon zwaar kut zijn.

- Willen we een cd met alleen nummers die ok tot goed zijn, en riskeren we dat er te weinig is om de cd vol te krijgen, maar voorkomen we dat er bagger opstaat. (eventueel mogelijk: meerdere nummers van een band)

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 10-07-2002 22:26 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 10 juli 2002 22:24 schreef Valorian666 het volgende:
Het is mij nog niet helemaal duidelijk waar de prioriteiten liggen:

- Willen we gewoon zorgen dat de 74 minuten zowiezo vol komen, en kiezen we dan gewoon de bands die iedereen het liefst erop wilt hebben, wat resulteerd in een cd met mogelijk (als er niet al te veel aanmeldingen zijn) ook nummers die gewoon zwaar kut zijn.

- Willen we een cd met alleen nummers die ok tot goed zijn, en riskeren we dat er te weinig is om de cd vol te krijgen, maar voorkomen we dat er bagger opstaat. (eventueel mogelijk: meerdere nummers van een band)

ik vindt wel dat er geen troep op mag, en dan bedoel ik dus geen smaakverschillen... ik kan namelijk wel iets niet mooi vinden zonder dat het dan ook maar slecht hoeft te zijn, waar trek je de grens?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-07-2002 22:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Beetje schipperen tussen de twee.

In ieder geval ZM-bands, een paar personen moet iig de numemrs even luisteren, en als het echt vreselijk bagger is (wel op letten dat ze hun eigen muziekvoorkeur niet voor laten gaan) dan vragen om een ander nummer.

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 10-07-2002 22:28 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

- Vervamon - Hexentanz
- Covered in Ashes - ?
- Control Human Delete - Discipline March Towards Destruction
- Dark Conspiracy - Final Feast
- Nimmerland - ?
- den heerschers- heerschen ist krieg

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-07-2002 22:28 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dat weet ik niet Vinnie .

OK.

Voorlopige bedrijfsvoering

- 1 nummer per band

Eerst eens kijken hoeveel nummers we binnen krijgen, en van wat voor kwaliteit. Die nummers moeten op mp3 maar even verdeeld worden onder de ZM-redactie (of zo). Eigenlijk gaat het me in eerste instantie om een ZM-compilatie, daar gaat het toch om? De kwaliteit zal wel (ik denk niet dat mensen die iets baggerslechts hebben op die compilatie willen?).

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-07-2002 22:29 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2002 22:28 schreef impaled succubus het volgende:
- den heerschers- heerschen ist krieg
Kijk dit is dus niet iets waarvan ik zou zeggen 'goh, dat willen we erbij'.

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 10-07-2002 22:29 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

ik stel nu voor: ik maak in de upload van Rajackar een map, en daar mag je alles inpoten... zodat iedereen kan luisteren, en dan poll maken over nummers!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-07-2002 22:29 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 10-07-2002 22:29]

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 10-07-2002 22:30 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2002 22:29 schreef Dwaallicht het volgende:
Kijk dit is dus niet iets waarvan ik zou zeggen 'goh, dat willen we erbij'.
,
goed sorry jongens maar ik verveel me

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-07-2002 22:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Joa dat is wel wat ja, maar voor sommige bands moet het nog opgenomen worden ..

Heb je al een idee wanneer je de cd wilt uitbrengen ?

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-07-2002 22:30 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Smaakverschillen hou je zowiezo, en er komt zowiezo een heel scala aan stijlen voorbij.. ...

Maar de vraag is dus of je bij gebrek aan beter een deel v/d leeg houdt of opvult met echte bagger, mensen die iets via de computer snel in elkaar hebben geflanst ofzo wat door moet gaan voor BM

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-07-2002 22:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2002 22:30 schreef Jenje het volgende:
Joa dat is wel wat ja, maar voor sommige bands moet het nog opgenomen worden ..

Heb je al een idee wanneer je de cd wilt uitbrengen ?

Hmmmmm.

Op Halloween .

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-07-2002 22:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik denk dat je daarvoor even moet kijken hoe het geheel zich ontwikkeld.

Laten we iig wel proberen serieuze bands erop te zetten.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-07-2002 22:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2002 22:31 schreef Dwaallicht het volgende:
Hmmmmm.

Op Halloween .

euhm wanneer is dat ook al weer ?

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-07-2002 22:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

31 oktober.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 10-07-2002 22:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oei, dat is vrij snel ...

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-07-2002 22:33 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2002 22:31 schreef Jenje het volgende:
Ik denk dat je daarvoor even moet kijken hoe het geheel zich ontwikkeld.

Laten we iig wel proberen serieuze bands erop te zetten.

Daar ben ik ook wel voor.. bands die ook echt wat willen bereiken, niet projectjes van een paar mensen die bij elkaar komen puur en alleen om een nummer te maken wat vervolgens op die cd komt en daarna nooit meer wat van zich laten horen.

Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com