|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind het een erg goed idee. bla...bla...bla... |
|
ja vind ik ook |
|
Triple 7 is in ieder geval geinteresseerd ) (Shredhead op Triple-Dan's pc, ik heb thuis geen interslet meer ) |
|
joah......Kunstkut ook! maar we motte nog een (gitarist+)bassist+drummer hedde |
|
quote: het zal wel leuk zijn als de cd wel een ünderground" achtige status krijgt ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
De cd moet een weerspigeling zijn van ZM, dus ZM-bands, veelal beginnende bands, dus kwaliteit hoeft niet voorop te staan vind ik dan weer. |
|
quote:hehe.........thanku |
|
quote: de kwaliteit van nummer niet echt nee, maar de geluidskwaliteit wel toch hoop? |
|
Tja .. is afhankelijk van of je er geld in wilt steken .. |
|
ik zou 't onzin vinden als alleen de bands die goed gevonden worden, een kans krijgen... Zo kenne snagger en metalheus die kans wel op hun buik schrijven |
|
quote:eujjjjjj......nix tege snagger...... die wille same me mij de cd gaan vertegewoordige |
|
ik neem op met een 4-track (tapedeck) dus dat gaat echt wel crap worden. Ach boeie, het wordt toch black metal |
|
quote: Natuurlijk mag al het beginnend spul er ook op, maar het moet natuurlijk wel serieus zijn. Dus niet gewoon gekut van een stel dronken tieners in een oefenruimte |
|
Juist. Kijk ene profi opname kunnen wij gewoon nog niet betalen. Ik ga proberen of we in Atak een opname kunnen maken |
|
Ik vind het een erg goed idee moet ik zeggen!en hierbij roep ik iemand om contact op te nemen met VUIG want ik vind dat Fluisterwoud toch wel een zeer gave band zou zijn voor op de cd! |
|
quote: hehe, het is nog niet begonnen of ik wor alweer in het kwaad daglicht gesteld. ach, mijn muziek is toch te evil om het daglicht te verdragen... "Only to be played in complete darkness" |
|
quote:Eerst maar eens iets opnemen, dan zien we wel weer verder . |
|
ik vind 't ook wel een leuk idee. maar waar wil men deze ceedee dan gan verkopen. via deze site? en hoeveel laten maken. of word het gewoon een hebbedingetje? Oud Vuil. |
|
quote:hhmmmm dit gaat lang duren, maar eigenlijk is het wel goed ja... maar ik ben bang dat smaak dan gaat overheerschen... dat zou jammer zijn Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Wel, persoonlijk had ik in eerste instantie distributie onder forumleden in gedachten (dat zijn er immers al aardig wat). Maar fuck it, als er goedkoop 1000 of 2000 geperst kunnen worden en het is financieel haalbaar (boel in de prijs verwerken) sturen we ze ook naar alle labels en magazines . Handgenummerd door Panda |
|
Ja, dat zouden wij (Covered in Ashes) als beginnende band ERG fijn vinden. Als je ergens hulp mee nodig heb, zeg het maar ! |
|
quote: ALS ze maar goedkoop zijn, dan. anders gaat bij iedereen de ceedeewriter al weer jeuken. Oud Vuil. |
|
quote:ik zet um wel op de server van Rajackar!!! valt trouwens wel op dat ie steeds minder achter kompjuter zit.... zit vast heelveel Iron Maiden te luisteren Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Stoer, als de cd klaar is wil ik er ook één. the only pleasure is pain |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |