|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat bedoel ik, dude . |
|
quote: Hola! En de Blasfemic Pipers dan? Dat was geen grap, hoor. "Aan den Yzer" is al bijna volledig opgenomen. Enkel nog zang en uilleann pipe. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Hmmm I'm feeling quite silly right about now... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Moet de cd ook nog via een label uitgebracht worden of wil je de verkoop alleen via de bands en zm-ers laten lopen ? |
|
quote: Goede vraag, ik denk van niet tenzij plannen die ik zo links en rechts hoor echt groot gaan worden. Maar het lijkt me niet realistisch om met dat ding bij een label te gaan leuren; gaat het allemaal ook nog langer duren. Bovendien wordt-ie dan veel te duur. Een eigen labeltje oprichten? Dat was ik niet van plan, maar als iemand zich geroepen voelt . |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 27-08-2002 19:22] |
|
Hmm .. nee dank je, niks via mp3.com, gewoon ouderwets cd-tjes uitbrengen ! |
|
quote: Nee ik dacht daar ineens aan Maar als iedere band er nou 20 afneemt en zorgt dat ze die kwijt raken heb je ook een mooie oplage dacht ik zo |
|
Op 26 augustus 2002 11:06 schreef Jenje het volgende: Ik heb even het hele topic doorgelezen en ik kom op de volgende lijst met bands uit die serieus mee willen werken : - Vervamon - Hexentanz - Covered in Ashes - Control Human Delete - Discipline March Towards Destruction - Dark Conspiracy - Final Feast - Nimmerland - Den Heerschers - - Inguz - ? (waarschijnlijk The Mystery of From The North) - Axamenta - Bolthorn - A Forgotten Chronicle - Sun Caged - Intestterror - Wings of Fury - Judgement Day - Near Death Experience - Mytholic - Triple 7 - Morte Aeterna - Cremation ? - T.Error woensdag word onze ceedee gemasterd, en dit is het nummer wat er dan opkomt. Oud Vuil. |
|
quote: wat moet ik met 20 van die krengen?! verkopen tijdens een optreden? waar? wanneer? hoe? |
|
quote: Verkoop ze aan al je vrienden! Dan hoef je er nog maar 19 ... |
|
als iedereen nou een lijstje maakt hoeveel iedereen er zeker KAN verkopen, wordt et inderdaad een aardig lijstje btw, ik ben bezig aan een nieuw nummer, niet van den heerschers maar solo, als het goed is komt het deze week af. alleen om de simpele reden dat er met zn tweeen teveel geouwehoerd wordt en er toch nix fatsoenlijks uitkomt Je moeder. |
|
En hoeveel moet zo'n CD-tje per stuk kosten? (heb geen zin om het hele topic nog eens door te gaan lezen!)... |
|
quote: niet te bijdehand worden he anders kan je je projectje met mij wel vergeten |
|
Hmm, moet het materiaal echt binnen 2 weken ingeleverd worden? Want wij gaan pas over 2 weken de studio in om onze demo/promo op te nemen. 11.45: restate my assumptions |
|
Ik denk dat het wat handiger is als dingen via de mail gevraagd worden. Dan blijft het wat meer een verrassing e.d. De nummers hoeven niet na 2 weken er te zijn (dat staat er ook niet), we willen graag bevestiging dat je wil na 2 weken zodat we weten waar we vanuit kunnen gaa *edit* wat een kromme zin... we horen graag tussen nu en twee weken of bands willen meedoen. Mensen die nog niet gereageerd hebben, voel je vrij om me te mailen als je ook op de compilatie wil. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 30-09-2002 17:40] |
|
quote: Misschien wel voor volume 2 dan |
|
quote: Ooh haha, sorry, verkeerd gelezen. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Lieve lieve Markam |
|
slijmbal |
|
quote: jou mailen neem ik aan? nou je weet het hierbij al Je moeder. |
|
Volgens mij kunnen jullie het beter De Zware Metalen Complicatie vol. I noemen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
heee, dwaallicht, moet ik je nu nog "near death experience" van onze ceedee toesturen? ik denk het niet, heh? je had de ceedee toch gekocht? Oud Vuil. |
|
Is goed En ik heb idd de CD gekocht. Ik had eigenlijk gehoopt op een handgenummerde kopie . |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |