|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:van afstand lijkt je usericon op die van Motorhead Jenje Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ok mensen die zich opgeven voor bouwen hoes: Humanator Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Je moet ook niet op 500 m van je scherm gaan staan ... |
|
ok mensen die zich opgeven voor bouwen hoes: Humanator Mensen die zich opgeven voor andee dingen behalve de hoes Jenje |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Is 31 oktober te snel? OK, dan schuiven we de boel op. |
|
map staat erop... planten maar! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Heel goed idee zo'n cd.. ik wil er wel een zodra hij uitkomt.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
hmmmm ik wil Hexentanz erop zetten, maar ik kom niet op de server |
|
Doet het nog steeds niet. Bazzio Attacks!!! |
|
Het lijkt erop dat de server down is. |
|
quote: Idd. Mag projekt Vuurstorm btw ook op de komplikatie? [zoja, stel hem dan maar uit tot 2005 ]. |
|
|
|
POEP ??!??!!??! |
|
Ik vind inderdaad dat wel dat er serieuze bands met goede nummers op de compilatie cd moeten komen te staan. Als er ook maar een paar bagger nummers op staan draait iemand hem 1 keer en nooit weer. Kan iemand ook wat zeggen over hoe dat gaat bij de BUMA en wat het persen kost van zeg 500 cds ? |
|
Vind eigenlijk ook dat alle bands die op ZM-Fest I gespeeld hebben er ook op mogen staan [zijn niet allemaal forum leden related bands, toch?]. |
|
slokdarm poep brengt hoogstaande cult grind... binnekort komt de split cd uit met ABSORBONY BOGOM uit Rusland.. super ruig en vies! |
|
Hoe wordt alles georganiseerd? Wordt er een nummer van een bestaande CD genomen? Wat met de bands die bij Sabam zitten? Dat zijn enkele vragen die bij me opkomen, wij (Mortifer) zijn wel geïnteresseerd, ik moet het enkel nog eens overleggen met de andere leden, misschien nadat iemand die vragen beantwoord heeft zodat ik wat meer weet om te vertellen aan de rest. Altijd een goed initiatief, een compilatie! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: ahum, het is tegenwoordig een stuk serieuzer geworden en muzikaal veel muzikaler dus kan wel even een testje laten horen (zet em nu ff op ftp van rajackar) tis slecht een rehearsel dus oersaai en beetje kut geluid maar das dus een idee van hoe et moet gaan klinken nu nog een serieuzere bandnaam [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-07-2002 17:59] Je moeder. |
|
Hey karnivoor, cool dat je serieus met muziek bezig bent, pleur het maar op de server dan . quote:Dat mogen de bands zelf bepalen. Nieuwe/niet uitgebrachte nummers geven de compilatie natuurlijk wel een meerwaarde. quote:Sorry, wat is dat? quote:OK, cool! |
|
quote: Sabam is de organisatie in België voor de rechten van de artiest, wij zijn daarbij aangesloten en al zo'n dingen (CD's, optredens...) moeten aangegeven worden. In Nederland bestaat dat ook maar onder een andere naam, ik weet niet juist welke naam. Wij staan ook op een compilatie "Tribute to Overdrive" (radio) en die man die het organiseerde heeft enorm veel problemen nu met Sabam, wij (alle aangesloten deelnemende bands) moesten onze rechten afstaan en een blad ondertekenen, we hebben dat gedaan maar het was niet voldoende voor Sabam dus die CD moest al lang uit zijn maar is er nog altijd niet omwille daarvan. Ik wil maar zeggen dat er misschien meerdere bands op aangesloten zijn want bij ons (in België) kun je niets persen zonder toelating van Sabam, ik weet niet hoe het in Nederland verloopt. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Buma/Stemra dacht ik. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ben ik de enige die bezig is met een 1-mans band om het maar zo te noemen? |
|
Ik zet ook wat dingen in elkaar thuis, maar om nu op een compilatie te gaan staan, de volgende keer misschien. *Foutje* [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 11-07-2002 18:58] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |