|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Zekers, dat was ik al van plan. |
|
quote: ojee tis Geen blackmetal, heh. Oud Vuil. |
|
quote: Nee, daarom zijn jullie ook een stel arrogante rocksterren die geen zuivere noot kunnen spelen . |
|
whaaaahaha Oud Vuil. |
|
zat ff op de welbekende ftp en kwam daar de map voor de compilatie tegen. hoe zit het daarmee? en van wie is dat vuurnacht? beetje vreemd? (te vaag voor mij ) |
|
quote:Vuurnacht is volgens mij Aerodis' werk. Voorheen genaamd Vlammenzee. |
|
Komend weekend nemen Triple-Dan en ik de gitaarpartijen op voor onze nieuwe promo. Zodra ie af is zal ik wel een mp3'tje in de bewuste map duwen |
|
Aanstaande zondag nemen we 3 of 4 nummers op, in de week daarna komt er een mp3 van Covered in Ashes in te staan |
|
quote: Kerel, ik ben eens benieuwd naar jullie muziek! |
|
Nog een weekie wachten |
|
quote:Afgelopen in Rocks Enschede was je kans Fire heeft nog vertrrouwen |
|
quote: *popel* |
|
Wij, Nimmerland, hebben zopas ons debuut opgenomen! Geen probleem dus om op de zwaremetalen verzamelcd te geraken. (tenzij het uploaden naar een of andere ftp, waar ik eigenlijk niet veel kennis van heb. ) This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
quote: afgelopen wat? |
|
Woensdag 20 nov, hebben we ons allereerste optreden gehad En nog goed nieuws, we hebben van My Dying Bride toestemming om Turn Loose The Swans op te nemen, ze willen ook graag de demo horen hoe het geworden is |
|
ej das cool Je moeder. |
|
Ja vond ik een erg toffe reactie van ze! |
|
wow snelle reactie idd erg cool, hoeveel koste het? Je moeder. |
|
niks noppes nada |
|
quote: Dan vind ik dat "My dying bride" toch ook wel een nummer van jullie mag coveren voor niks noppes nada. |
|
quote: hoe heb je dat gedaan? gewoon gemeelt via het email adres op de site of zo? |
|
quote: Jep, ik kon van de bandleden zelf geen emailadres vinden, heb toen de webmaster gemaild, en die heeft het doorgestuurd. Ik was erg bang dat we het niet op mochten nemen, maar het was absoluut geen probleem (mits we geen megahit scoren ) |
|
hoe zit het nou met die cd? komt er nog een nummer van CREMATION op. moet ik dat opsturen of zo? "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Jammer gemist had ik toch naar Rock's moeten gaan in plaats van tentamens leren . |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |