|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Wings of Fury wil zich bij deze ook aanmelden voor die compilatie.. Moeten we daarvoor wat doen (nummer op een of andere server zetten of zow ). Zo ja...graag reactie hier of (nog beter) mailtje naar Wings_of_Fury@hotmail.com |
|
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 06-08-2002 22:47] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat is volslagen belachelijk.. er zit inderdaad niemand van hun op ZM (of misschien hebben ze er ooit een of twee posts neergezet, dat weet ik niet) dus waarom zou je hun erbij zetten? Dan kan je elke band die je kent en interesse heeft er wel bij gooien ... |
|
Heeeej, ik wil Atheist op de compilatie !!! Zitten zonder label, dus misschien hebbuh zuh intressuh |
|
quote:idd.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Exactly, kom dan vragen we Immortal en Enslaved ook voor de Compilatie...nèèèh laat het een ZM Compilatie blijven |
|
quote: Ok.. voor de mensen die kennelijk niet helemaal door hebben wat het idee is: Het zou een soort van compilatie worden van metalbands, van alle genres die aangeboden worden, waarvan teminste een lid regelmatig post op zwaremetalen.com .. of heb ik dit zelf niet helemaal goed begrepen?? Dus geen S.O.Darkness, Atheist, etc... |
|
Yeah, that's the idea. Nog geen closingdata geloof ik, dus ff snel wat bandleden ronselen en dan presenteer ik: Porjekt Vuurstorm |
|
quote: porjekt zal wel niet goed gespeld zijn, toch? vuurstorm klinkt erg bruut! ik vergeet het telkens om het er met de rest van de band over te hebben zondag gaan we onze ceedee masteren en dat soort dingen, ff vragen, lijkt me nog steeds erg cool om er ook met judgement day op die ceedee te staan! Oud Vuil. |
|
quote: Porren weetje? Elkaar duwen = moshen = gewoon vechten. Das Vuurstorm logika. |
|
quote: WHAAAAAAAAH, goed gevonden, zeg Oud Vuil. |
|
quote:DUH !!! Kijk naar gebruik smileys, en je kunt zien dat ik het WEL begreep (Atheist opteren was cynisme, hoewel ik ze er graag op had gehad; geweldige band imho) |
|
quote: Hehehe...: SGP - WEG ERMEE! - SGP - WEG ERMEE! - SGP - WEG ERMEE! |
|
Ik lees dit topic ook een beetje laat maar ik vind een erg goed idee... hopelijk komt er een leuk Cd'tje uit voort |
|
Misschien kunnen we ook een ZM dvd maken , met beelden van ZM meetings en festivals . |
|
quote:Ben bang dat je daar geen 500 exemplaren tegen de kostprijs kan verkopen... |
|
quote: Of een ZM-Carnavalsvereniging! |
|
quote:Tja maar in welke plaats moet de carnavals wagen mee rijden? |
|
quote: Stramproy! [niet verder vragen ] |
|
quote: een cd-rom bij de cd met beelden en foto's etc . |
|
quote:Ik denk alleen een CD al wel genoeg kost dan kan je de prijs ook laag laten.. en er vast wel iemand die een paar foto's wil bakken |
|
hmmmz ben ik nou nog steeds maar de enige die het nummer op de server heeft staan? belachelijk, wanneer schieten we eens op! |
|
Stramproy is te klein, ga dan naar Weert Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |