|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
LOL, 'op Rajackar's server' , da's wel armoe hoor Ik dacht aan een prijs van maximaal een euro of vijf??? |
|
quote: voor een nummer of 12 tot 15? = evenveel bands = een mooi prijsje. Oud Vuil. |
|
Sjah het gaat niet om winst, maar eerder erom dat arme sloebers als ik en de mensen die willen meehelpen er niet op hoeven toe te leggen zeg maar. En evt. winst kan gereserveerd worden voor deel 2. |
|
quote:haaa ik bespeur enig commercieel succes hieroo!!! ttsss dwaal toch Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Zoals Jenje al zei zouden wij dit erg cool vinden..alleen hopen dat we op tijd klaar zijn met opnames |
|
Cool idee!! maar kun je met de bands die iets met dit forum temaken hebben, wel een redelijke bezette CD krijgen, of moeten er nog bands aan worden toegevoegt? |
|
Nog lang niet alle bandleden hebben geantwoord, en volgens mij zitten we al aan een stuk of vijf bands. Namen die zomaar ff in me opkomen (maar die ik hier nog niet gezien heb) zijn Sun Caged, Mortifer, Patrick Mameli met z'n nieuwe project , Callenish Circle, Epoxyhars (WOEHAAAAAA nee toch maar niet), BMBZN (RAARRGH) , de bands van Snaack (fock, waarom vergeet ik die namen telkens), For All Demons (? wie weet), Axamenta en vast nog wel meer... |
|
Je krijgt met gemak een cd vol joh Zitten hier meer bands dan je denkt |
|
Ik wil een gesigneerde versie Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Is goed |
|
Mijn groep Nimmerland, beginnend, we spelen black metal, wilt hoogstwaarschijnlijk met alle plezier op die verzamelcd staan, we gaan in de herfstvakantie een cd opnemen. This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
Toezeggingen tot nu toe: - Vervamon - Hexentanz - Covered in Ashes - ? - Control Human Delete - ? - Dark Conspiracy - ? - Nimmerland - ? |
|
quote:ehhm dacht het niet! die komt nooit door de commissie heen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hoppetee, alweer een band erbij, gaat goed zo ! En groot op de cd zetten "Support Dutch Metal", dan koopt elke m*ng**l het wel |
|
Zelf hier die stereotypen over metalheads...had meer van jou verwacht Jan! |
|
quote: effe zonder zwanzen, nimmerland komt uit Belgie, dus zet er ook "support Belgian, of beter Flemisch metal" op, dan kopen nog meer m*ng*len het, zeker als er flemish opstaat This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
quote: Ik val ALTIJD tegen Net zoals drummers ... |
|
ik kan nix toezeggen, moet het er met de rest van de band overhebben, kweet niet of iedereen het een goed idee vind. ik wel, maar we zullen zien, we zijn bijna gereed met opnemen van nieuwe ceedee, dus 't zou wel mooi uitkomen. is toch lekkere reclame, denk ik (hoop ik ; Oud Vuil. |
|
Yep, sterker nog, als ik naar mijn genoemde bands kijk is de helft Vlaams dus blijkbaar is de band-dichtheid onder de Vlamingen zelfs groter! |
|
quote: Oh shit .. Daar gaat Jenje's slechte grap nog verder de goot in ... Maar iig tof! |
|
Anders 'Steun Dietse Metal' Vlaanderen en Nederland samen heette vroeger Dietsland ofzowiets? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
hehe, maar dat snapt 90% van de kopers niet (ik al niet eens) |
|
Daar zit wat in. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |