|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Dus t'is niet alleen voor ZM bands? dan weet ik er ook nog wel 1-tje |
|
Cool idee!! Maar het moet juridisch wel allemaal kloppen anders heb je uiteindelijk een probleem. Misschien kan ik ook nog een muzikale bijdrage leveren, maar dat is nog niet zeker. Het kost nog wel wat tijd voor ik iets af heb. (en ik heb een extra compressor nodig!!). Ik kan dus nog niets garanderen; voorlopig heb ik het te druk met werken en het herstellen van mijn lichamelijke conditie na een maand ziek geweest te zijn. Heeft Mad Maikie geen interesse? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ik dacht dat we het wel een beetje voor ZM bands zouden houden toch? |
|
Als iedereen nou eens een huis-tuin-en-keuken dingetje maakt... dan zal het vast een fan-tas-ti-sche cd worden Ik, Wil Schuurman |
|
En Marcel Coenen? Heeft die geen gitaarpingel in de aanbieding? En Axamenta? |
|
quote: wij zijn wel geïnteresseerd!nu nog diegene die de compil maakt ook nog! "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: Hehe, die nieuwe opnamen zijn iig serieus beter dan de rest, dat wel ja. |
|
quote: Ik denk dat bands die al een label hebben en een cd uithebben zeker wel in aanmerking komen. Wie de compil maakt? Iedereen van ZM heeft volgens mij inspraak, .. dus mijn 1 procent inspraak heb je alvast. Maar kunnen jullie wel zo een nummer aan een comp geven of moet dat in overleg met jullie label? |
|
quote: danke en toch nog iemand die de het geluisterd heeft Je moeder. |
|
quote: Had je het alleen niet wat harder kunnen masteren oid? Ik had mijn boxjes zo hard staan dat ik ze daarna met iets anders totaal op zou blazen.... |
|
quote: ik ben voor From the North duidelijk het betere nummer en met die drummer komt het ook wel goed Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
ik en 2 vrienden van mij zijn bezig met een band, zodra we wat opgenomen hebben posten ik wel wat Band heet: G.A.S.S.K.A.M.M.E.R. Don't touch me. I'm evil. |
|
Je moet de bands van wie je een nr op de cd wil zetten eerst inlichten,anders krijg je last met copyright en auteursrechten- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
en ik wil nog niet toegevoegd worden ofzo, eerst wil ik wat opgenomen hebben Don't touch me. I'm evil. |
|
alle bands die een nummer erop willen zetten, willen dat dus zelf. dus nix geen gelul met rechten. Het wordt wat anders als je dat nummer al eens op een cd, bij een label hebt uitgebracht. Dan moet je even lezen wat er in het contract daar over afgesproken staat. Wat de buma betreft, die controleren alleen voor jou (in ruil voor geld uiteraard) of jouw nummers niet voor andere dingen worden gebruikt. Dus het jatten van muziek of het afspelen in openbare gelegenheden. daarom moeten alle bands die een nummer aan de cd willen contribueren dit even aan geven in een overeenkomst, die in het bezit moet komen van de gene die de cd's gaat branden/drukken. *voor rectum: Vervamon is mijn project sukkel *dat stukkie den heersers klinkt goed! *ik ga nu hexentanz erop zetten [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 14-07-2002 20:22] |
|
Hoe lang moet je dan al op dit forum aktief zijn? Anders zou Bolthorn ook best graag een nummer erop hebben, althans dat moet ik even overleggen met de rest van de band. We hebben namelijk een nummer van onze demo opnieuw opgenomen en het zou misschien wel leuk zijn als die ook uitgebracht wordt op die compilatie! Maar als de rest het wil waar kan ik hem uploaden dan? |
|
Annatar Wings of fury Sahara Dust waren ook actief op het forum . misschien willen ze ook een bijdrage leveren . |
|
quote: ruwe versie.mp3 zegt wel genoeg toch enneh, dat is dus een probleem dat ik helaas nog niet kan verbeteren Je moeder. |
|
gewoon voor alles cool edit pro gebruiken, wekt perfect, maar met bijna ieder audio prog, kan je het volume verhogen hoor! |
|
Als je ze eerst als .wav hebt kan dat zelfs in windows geluisrecorder. |
|
quote: uhmz... ftp? quote: dan wordt de geluidskwaliteit opeens stukken minder en tis al niet zo geweldig... Je moeder. |
|
Tof idee Kunnen we ons alvast ergens inschrijven voor een exemplaar? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hebben jullie eigenlijk wel toestemming van paul, of is "zwaremetalen" niet (C) ? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: dit is enkel het geval als het label de rechten bezit, en wij hebben zelf onze rechten in handen dus als wij "go" zeggen volstaat dat quote: dit zou je ook best eerst aan de groepen vragen of ze dit wel willen, axamenta in ieder geval niet! no compromise ivm de productie "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |