|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Axamenta moet erop |
|
Gruwelijk kewl idee, waarom zie ik dit topic nu pas..? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ach ik heb het fout gezien, er staan al meerdere namen bij, maar ok |
|
ja idd |
|
quote: - Bolthorn - A Forgotten Chronicle (Waar moet ik het heen sturen?) |
|
- Vervamon - Hexentanz - Covered in Ashes - ? - Control Human Delete - Discipline March Towards Destruction - Dark Conspiracy - Final Feast - Nimmerland - ? - (den heerschers- heerschen ist krieg) - Inguz - ? (waarschijnlijk The Mystery of From The North) - Bolthorn - A Forgotten Chronicle we gaan deze week een nummer in elkaar draaien maar we verzinnen wel een andere bandnaam (stond toch al in de planning aangezien we nu WEL serieus bezig zijn) Je moeder. |
|
Zooo, jullie gaan deze week even een nummer in elkaar draaien |
|
quote:Dat is het voordeel van blackmetal. Geen productie scheelt tijd. |
|
quote: 40-urige werkweek tis alleen teringheet op zolder Je moeder. |
|
quote: klinkt goed Je moeder. |
|
quote: hmm.zorg jij nou maar is dat die logo afkomt, en ik zal dit onthouden ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Pure Zooi by Heiden Hehehe... Stelt niks voor gewoon een riffje testen. De tweede gitaar is moeilijk te horen.(En superslecht gespeeld) Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: enneh ff editten: op www.karnivoor.tk heb ik nu ook een sampletje neergezet, staat bij bands en projecten [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-07-2002 19:17] Je moeder. |
|
Probeer het nu nog eens... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: nu doetie et wel ow toch niet: MPEG by Bitcasting: File Format cannot find MPEG file header. This may not be an MPEG file. maar dat zal wel weer aan mijn pc liggen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-07-2002 19:19] Je moeder. |
|
Hmmz, dan weet ik het ook niet. [edit]Je moet een MSN-paspoort hebben. Je kunt ook met je hotmail-account inloggen.[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 18-07-2002 21:34] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik vind ook dat Serenades of Darkness erop moet! of zijn er geen bandleden van deze band hier op het forum, kweet wel da CW (toetsenist) op metalfan zit.... maar hier week niet eigenlijk ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
jaha doen, als die cd der is wil ik er een hebben |
|
Sun Caged biedt zich bij deze ook aan. Ik denk dat het wel gaaf is om vanalles wat (qua genres) te hebben. Dan heb je meteen een groot publiek. Bovendien kan je op deze manier ook bijv. black metal fans naar progressieve metal aan het luisteren krijgen, en andersom! Juist een goed idee lijkt me. |
|
|
|
quote:I second that |
|
quote: KEWL !!! Ik zal eens vragen of de anderen in Wingzzz en/of Mytholic geïnteresseerd zijn. Mytholic komt binnenkort met een demo (reeds opgenomen), dus dat komt goed uit Annatar zit momenteel geloof ik zonder zangeres, maar als het goed is hebben zij wel onlangs een nieuwe demo (nog met zangeres) opgenomen.Hun site is echter niet up-to-date, dus zie hun forum |
|
Intestterror wil ook wel een nummertje aanleveren. No meat is sweater |
|
quote: thanx Posted 15-07-2002 15:25 by Mordheim -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 14 juli 2002 20:21 schreef Markam het volgende: alle bands die een nummer erop willen zetten, willen dat dus zelf. dus nix geen gelul met rechten. Het wordt wat anders als je dat nummer al eens op een cd, bij een label hebt uitgebracht. Dan moet je even lezen wat er in het contract daar over afgesproken staat. -------------------------------------------------------------------------------- dit is enkel het geval als het label de rechten bezit, en wij hebben zelf onze rechten in handen dus als wij "go" zeggen volstaat dat dat bedoelde ik dus. kijken in je contract wat je daar over ofgesproken hebt |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |