|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
klopt .. maar ook redelijk wat death metal bands .... |
|
.. slayer gebruikt ze .. |
|
quote: Lijkt mij ook! Vooral met toonladders en solo's e.d. |
|
quote: en morbid angel natuurlijk 11.45: restate my assumptions |
|
Meshugga gebruikt op het laatste album 8 snarige gitaren Ze spelen in lage F#.. |
|
Ok, ik ben nu bezig een nummer van Intestterror te uploaden voor de compilatie, Meatgrinder Mutilation. 11.45: restate my assumptions |
|
Ben em aant luisteren En hij klinkt lekker. Produktie doet me heel erg aan de oude Malevolent Creation denken en dat heerst [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 15-01-2003 21:15] |
|
hehe bedankt 11.45: restate my assumptions |
|
Met dank aan Rajakcar staat nu de volledige mp3 van de bijdrage van Covered in Ashes op de ftp |
|
Eej kunnen jullie ook een nummertje van onze band(ungolianth) op de ZM CD mieteren? Zou tof zijn Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
quote: misschien helpt het als je een mp3tje naar de betreffende map upload 11.45: restate my assumptions |
|
uhmmmmm, welke map? url plz Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
quote: mail rajackar ff dan |
|
laat maar [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 17-01-2003 18:07] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: HOMO LATEN STAAN dan kon ik ook nog ergens om vragen als er ook een nummertje van soilwork op komt Metal heerst |
|
Haahahaha sry www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Hey, Het lijkt mij ook wel leuk op de ZM complicatie cd te komen staan met het nummer 'Just A Dream' (zie: homepage) Proost! |
|
Haha keu, ik denk dat ze toch opzoek zijn naar muziek-acts uit een wat harder genre, maar geen kwaad woord over jouw hoor! |
|
quote: Westlife, Back Street Boys, N'Sync enzo hoeft niet hoor... |
|
ik wil er ook wel eentje denk ik. Als een True zm-er moet je er natuurlijk 1 hebben |
|
Volgens mij gaat dit ding er nooit komen |
|
ik zat me gisteren ook al af tevragen of dit ding er ooit nog zou komen |
|
Ooit wellicht... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ripp off ! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |