|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Okay, dan weet je dus iets meer dan ik . Eerst maar eens de vraag peilen. quote: Ik begrijp je interesse, maar dat ga ik hier niet allemaal bespreken. |
|
quote: Okay, houd er rekening mee dat een cd drukker een minimaal aantal kan vragen; kan verschillen; ik meen meestal 200 minimum ofzo. Het beste lijkt mij als iemand al een goeie band met een cd drukker heeft omdat dan de kwaliteit ook bekend is; bijv de van de traytjes verschilt vaak nogal. quote: Was ook meer een algemene vraag; maar wel relevant natuurlijk; dit is de reden dat ik er zelf nog niet mee begonnen ben. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
beste is gewoon om alles in van die kartonnetjes te doen, das veel goedkoper... met boekjes en al ben je heel veel geld kwijt Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Verzorgen cd drukkerijen vaak ook die kartonnetjes of moet je met zo'n enorme spindel over straat? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
*Schop* Wij wachten!! |
|
wij ook |
|
Ik zal vannacht even een nummer rippen en in de zm map gooien op een ftp .. |
|
quote: Je komt gewoon met een ontwerp, die word gedrukt en vervolgens krijg je 10 dozen met kartonnetjes weer terug. Waar je waarschijnlijk zelf overal nog een cd in moet doen. Zo ging het bij mij de vorige keer tenminste, hoewel het geen kartonnetjes waren maar gewoon cd-hoesjes. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Dat is vast wel te regelen. Probeer te regelen dat ze voor een logo van de drukkerij op de hoes de prijs kunnen laten dalen ... |
|
quote: Das afwachten, d'r zijn drukkerijen die niet zitten te wachten met het plaatsen van hun logo op een "metal" cd, hoewel andere 't juist met plezier zullen doen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Gewoon proberen .. duidelijk maken wat de bedoeling van de cd is, waar hij allemaal terecht gaat komen etc etc. |
|
quote: Waar gaat tie eigenlijk allemaal terecht komen? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Overal waar we hem neer pleuren |
|
Godvertyfus, het lukt me niet om ons mp3-tje te uploaden, elke keer komt ie er maar deels op te staan Heb wel ff de nummer sid eer staan gedownload. Lekker divers Triple 7 klinkt tof! De stem is niet de soort waar ik van hou, maar klinkt erg tof! Vooral het lekkere lage geluid Laag heerscht |
|
quote: Dank u!! Op de nieuwe demo die bijna klaar is staan we nog lager gestemd |
|
quote:WOOOAA Hoe laag ? |
|
quote: Bb heb gisteren de ruwe mix gehoord en ik vind em nu al beter klinken dan de eerste demo |
|
quote: Ben benieuwd .. |
|
Wij staan in B (en dat voor black metal ) |
|
Wij .. als doom in Cis .. Gelukkig met 5-snarige bass die lekker laag klinkt En twee lage grunts |
|
yeah, 7 strings regeren Blazen en grooven |
|
Ik speel gewoon op 6-snarig. Ga er binnenkort 0.66 snaren opzetten. Onze andere gitarist heeft een gitaar die speciaal gemaakt is om in B gestemd te staan. De Yamaha Drop 6. Rings a bell anyone? |
|
quote: btw: Is 7 snarig een andere manier van spelen? Lijkt me een redelijke overschakeling ... |
|
de meeste Nu-metal bands spelen op 7-snarige gitaren toch? |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |