|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
hmpf de dvd staat nog niet in de comp van de musicstore, jammer Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
de dvd is echt zo vet goed! There is time, but no time to waste There are rules, but they seem to fade |
|
Die DVD idd!!!! btw wat is die Broer van Valfar toch bruut gespierd man! DAMN.. die is best wel colossaaaaaaaaaaaaaaaal |
|
Toch blijf ik erbij dat hij niet alleen het lichaam van een gorilla heeft, maar ook de podiumpresentatie van een gorilla. "Raaahhh Valfarrrr Raaaahhh" en dat dan de hele tijd door zo ongeveer |
|
Heb de DVD net binnen, ben benieuwd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Het optreden was wel heel erg goed! (op dvd) (zelfs met de broer van Valfar erbij ) There is time, but no time to waste There are rules, but they seem to fade |
|
Niets mis met dat optreden idd, ik geloof dat ik de dvd inmiddels 6 maal gekeken heb. Wel wat jammer van de clean vocals van Cosmocrator, die vind ik niet zo goed om het maar even zachtjes uit te drukken. Ook wel grappig om te zien hoe hij telkens naar de microfoon loopt, drie regels zingt en daarna weer terug mag naar zijn hoekje op het podium |
|
Ik heb de dvd 1 keer gezien, ik vond het opzic wel leuk |
|
Geweldige DVD, de opnamen in de John Dee te Oslo 2002 brengen weer vele gave herinneringen boven Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: haha idd, beetje vreemd. . There is time, but no time to waste There are rules, but they seem to fade |
|
quote: ...Maar dan ook precies!!! Bruce Banner |
|
Windir is gaaf...alleen lees ik elke keer Winderig.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wat onthoudt jij dingen dan slecht zeg! |
|
Die DVD is idd erg gaaf! Vooral het concert. Dat backstage materiaal en het interview vind ik eigenlijk maar irritant omdat ik geen Noors ken. Waar is de ondertiteling?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
is dat niet ergens te downen al ofzo? |
|
Ik heb dit vanavond ontdekt, luister nu "Arntor" (hello and welcome to the 21st century haha sorry ). Dat heeft die Valfar allemaal in zijn eentje gedaan?? Knap stuk werk zeg Wat een tragisch einde van deze band dan . [Dit bericht is gewijzigd door M. op 17-07-2006 22:04] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
1184 en Likferd ook gehoord? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Likferd wel, gaaf. Ik dacht tot vandaag altijd dat dit zo'n onuitstaanbare happy joy folkmetal band was à la Finntroll. Ik had beter moeten weten haha. Prachtige melodieën hier Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Die latere albums zijn een stuk gepolijster dan Soknardalr en de demo's voor zover ik me herinner. Ik vond ze iig niet zo. "Krigaren si Gravferd" dat op beide demo's staat vind ik een heel gaaf nummer. Soknardalr helemaal grijsgedraaid ooit, luister het af en toe nog wel eens. Sneeuw, ijs en bergen enzo. Bedankt iig voor het schoppen, nu is het weer wel eens |
|
Gepolijst of niet evengoed heftig 2 beste Bloddsvik Ressurection of the wild |
|
Begin deze week tegen de originele "Det gamle riket" tegengekomen en dus meteen aangeschaft Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De eerste twee albums vind ik nog steeds het best. De demo's zijn opzicht ook wel ok maar het geluid is soms echt te kut. |
|
quote: jammie |
|
Likferd blijft echt een superplaat Ik las die posts hierboven net even; dus die DVD is aan te raden? Want dan kom 'ie op mijn "Hebbe, hebbe, hebbe-lijstje" ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |