|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet tipt aan het prachtige Windir van Valfar. Hail Valfar! [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 15-01-2010 10:57] |
|
Kijk eens naar de datum. Bruce Banner |
|
Toen kon ik ook niet I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Hub is er al iets meer bekend over die box? [Dit bericht is gewijzigd door Jan-Willem op 15-01-2010 13:02] |
|
Ik heb niks meer van de jongens vernomen aangaande die box.....geen idee dus wanneer exact die uitkomt. Ik weet dat ze dit jaar aan het nieuwe Vreid album gaan werken alsook de DVD die dit jaar uitkomt. Maar die box......ik heb geen flauw idee momenteel. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vanwege de vocale inlijsting van WINDIR op het nummer Krystallnatt is er ruimte voor confrontering van dit. Dit zal maken dat er weer Hagespraken zijn rond Germaanse eiken terwijl SHAKAbloed in een kuil gaat druipen. Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief |
|
Minder drugs gebruiken. Bruce Banner |
|
quote: Te veel is nooit goed natuurlijk. Hoewel er Germaans Mythische sekte's zijn die paddo's nemen om in trance te raken. Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief |
|
Hey wijsneus, als je hier alleen maar komt om topics omhoog te schoppen zonder duidelijke reden en alleen maar met wat 'weetjes' weet te verrijken kun je beter wegwezen! |
|
Mental is terug? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Nee, R. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Volgende week maandag is Valaf 7 jaar dood |
|
quote:Beetje jammer. |
|
quote: Speelde die ook in Windir dan, die Valaf www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Alsof die gast die dood is jou wat kan verrekken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik denk dat 'ie meer op de spelling van zijn naam doelt. Verrassend triviaal |
|
quote:Ik kan Windir wel waarderen. |
|
quote:Ik ook hoor. Beter dan pijn in de pens door gebrek aan deflatie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vandaag alweer exact 8 jaar geleden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat, van Valfar of Valaf? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Flauw hoor mijn typfout tot in den eeuwigheid herhalen |
|
Boeiend.... Wanneer komt die vinyl box nou eens? Als het iig maar geen picture disc set gaat worden. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Over blij maken met een dode mus gesproken. Had gehoopt dat er nu een datum zou vaststaan voor die box, maar nee, overloos geblaat over een spelfout. Nou. Om met onzin verder te gaan: volgens een of andere Britse wetenschapper ia het vandaag Blue monday. Laat dat nou net samenvallen met de dood van valfar. Huil, huil. And the wind cries .. |
|
quote:Post dan niks. En vanwaar het gejank over die Valfar homo? Moet het Mayhem topic ook elk jaar gekicked worden als het de dag is dat Dead zichzelf kapotschoot? Flikker een eind op zeg. No1 cares. [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 16-01-2012 7:56] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |