|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 10 t/m 14 april Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: dat heb ik al gehoord van Rowan (Grimnir ) maar waar komt de tour? of weet je dat nog niet? |
|
quote: Daar word nog aan gewerkt.Maak ik pas bekend als de contracten zijn ondertekend. Ik wil wel naar de Goudvishal komen trouwens.Moet nog effe contact opnemen met de programeur daar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Daar drinken we op! moge het een goede tour worden |
|
quote: Daar zullen wij inderdaad op drinken. Skal! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Skal!! Dat word in de lente headbangen op Noors Krijgsmetaal. |
|
quote: Je gaat toch de Baroeg ook niet overslaan hoop ik?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Was mijn gedachte ook al... |
|
Nee,nee.Baroeg staat ook op mijn lijstje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Prima! Daar ben ik bij! |
|
Goudvis > )))°> Goudvis > )))°> Goudvis > )))°> plz... |
|
Hoop ook goudvishal maar als ze iets van Arnhem vandaan komen ga ik er denk ik ook wel heen, ik bedoel het is wel Bolthorn hé |
|
Sorry voor de schop omhoog, maar ik was nieuwsgierig hoe het nu zit met die tour.. Op de site van Winder kan ik niks vinden helaas, of heb ik iets gemist? Bedankt |
|
Is een beetje verlaat maar wel interessanter gemaakt... |
|
quote: Ah tof! Kan je wat meer informatie verschaffen? Ik ben razend benieuwd namelijk |
|
Je kan op onze site kijken bij news...en de rest is aan de masterorganisatoren Heuy & Hub! |
|
OMG! Wat een geile line-up! Aeternus, Windir en Bolthorn. Ik denk dat ik sowieso naar alle optredens ga. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
"A TOUR OF DARKER MOMENTS" met de volgende bands:Aeternus,Windir en Bolthorn. Yep,zoals te lezen viel is Aeternus aan de line-up toegevoegd.Dit om de package nog interessanter te maken.En van zowel Aeternus alsook Windir zullen dit de enige optredens in Nedeland/Belgie zijn dit jaar!!!Op de optredens in Nederland zijn al opties genomen,nu nog een zaal in Belgie,Duitsland en als afsluiter willen we Parijs. Zodra ik alle datums bevestigd heb zijn ze hier te lezen. Ik kan wel zeggen dat eind deze maand "Likferd" van Windir uitkomt en deze klinkt echt heel erg goed De release van de nieuwe van Aeternus getiteld "A darker monument" is uitgesteld en komt nu pas in de eerste week van mei uit. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 07-03-2003 17:00] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Erg benieuwd naar de CD's van ze. Ares is iig dik tevreden over de muziek zei ie een tijdje geleden. Ik ben ook benieuwd naar de nieuwe enslaved trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 07-03-2003 17:01] |
|
quote: Van de nieuwe Enslaved verwacht ik niet veel.De metallers zijn ondertussen uit Enslaved.En Ivar en Grutle zijn helemaal hippie tegenwoordig dus... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: jammer jammer... |
|
De tour is nu toch gewoon in de zomer? En grimnir neem je ook wat cd materiaal mee naar de tour. |
|
De tour begint de 12e juni en eindigt de 16e juni Dit zullen voor zowel Aeternus alsook Windir de enige cluboptredens zijn dit jaar [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 08-03-2003 13:28] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dik heerschende line-up ik zal er zeker zijn |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |