IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Windir Vorige pagina | Volgende pagina
Windir
Usericon van Windir
Posted 05-10-2006 13:13 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

weet er iemand waar ik de gitaar-tab van 'kampen' kan vinden? Vind het zo een goed nummer van hen dat ik het eht wil leren spelen. Heb al geprobeerd op het gehoor maar het lukt niet zo goed. Als de tab nergens te vinden is, kan er iemand mij op weg helpen (bv. door scale te zeggen).
BEdankt


Windir
Usericon van Windir
Posted 26-12-2006 15:18 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

Vind 1184 toch één van de beste (niet dat er zoveel albums zijn maar kom).

En kan iemand mij vooruithelpen met 'kampen' op gitaar. Ik heb de main-riff al gevonden en ik speel ze in A mineur. Klopt dat?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-09-2008 17:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zo, net terug van een weekendje Sogndal samen met Heuy. Afgelopen week zou Valfar 30 zijn geworden en vandaar dat Windir een kleinschalig optreden/feestje voor familie en een stuk of 15 vrienden heeft georganiseerd in Windir's repetitie ruimte. Ongelimiteerd drank en eten en een fantastisch optreden van Windir....kippevel....ontroerend. Onbeschrijfelijk om Windir nog eenmaal live aan het werk te zien

Binnenkort komt er ook een vinylbox met alle albums op vinyl inclusief de demos op vinyl alsook een shirt in een box gelimiteerd tot 1184 stuks. Meer info volgt


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 15-09-2008 17:37 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Kan ik die alvast bij je reserveren??


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-09-2008 17:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb geen idee of ik deze ook in m'n distro krijg....maar ik hou de boel op de hoogte hier zodra er meer nieuws komt aangaande deze box


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-09-2008 17:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2008 17:35 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zo, net terug van een weekendje Sogndal samen met Heuy. Afgelopen week zou Valfar 30 zijn geworden en vandaar dat Windir een kleinschalig optreden/feestje voor familie en een stuk of 15 vrienden heeft georganiseerd in Windir's repetitie ruimte. Ongelimiteerd drank en eten en een fantastisch optreden van Windir....kippevel....ontroerend. Onbeschrijfelijk om Windir nog eenmaal live aan het werk te zien


Godver, vet man!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-09-2008 17:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Was inderdaad erg vet...onbeschrijfelijk gewoon en voor zowel Heuy als voor mijzelf een hele eer om hiervoor uitgenodigd te zijn. Het mooiste was nog wel de dankbaarheid van Valfar's ouders en broer....dat maakte een erg diepe indruk.

En wat is Sogndal een onbeschrijflijk mooi dorp met omgeving....niet in woorden uit te drukken hoe geweldig de natuur daar is. Windir's muziek IS gewoon de natuur daar


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 15-09-2008 18:10 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 15 september 2008 17:39 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik heb geen idee of ik deze ook in m'n distro krijg....maar ik hou de boel op de hoogte hier zodra er meer nieuws komt aangaande deze box


Nais one


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-09-2008 18:17 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2008 17:39 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik heb geen idee of ik deze ook in m'n distro krijg....maar ik hou de boel op de hoogte hier zodra er meer nieuws komt aangaande deze box


Deze moet ik hebben...

Begint nu als een autist op F5 te rammen tot er nieuws is...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 15-09-2008 18:40 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2008 17:37 schreef verlepte theedoek het volgende:
Kan ik die alvast bij je reserveren??


idd, hoor het graag als het mogelijk is.


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-09-2008 18:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Het zal nog effe duren voordat deze uitkomt...verwacht dus niet binnen nu en een week nieuws


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 15-09-2008 19:25 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ha, zo'n boxset lijkt me een puik plan. Die ga ik zeker aanschaffen!


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-09-2008 19:28 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2008 19:25 schreef Gangrad het volgende:
Ha, zo'n boxset lijkt me een puik plan. Die ga ik zeker aanschaffen!


Ja? Je gaat maar mooi achter in de rij staan, er zijn al zeker 4 wachtende voor je.... schavuit!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 15-09-2008 19:36 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

dan zijn er toch nog zo'n 1180 te vergeven. Boef..


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-09-2008 19:37 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2008 19:36 schreef Gangrad het volgende:
dan zijn er toch nog zo'n 1180 te vergeven. Boef..


Misschien willen wij alle vier wel meerder boxen bestellen... blaag!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 15-09-2008 19:41 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

O ja. Nou, duimen dan maar


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-09-2008 19:52 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2008 17:55 schreef Hub de Gallier het volgende:
Was inderdaad erg vet...onbeschrijfelijk gewoon en voor zowel Heuy als voor mijzelf een hele eer om hiervoor uitgenodigd te zijn. Het mooiste was nog wel de dankbaarheid van Valfar's ouders en broer....dat maakte een erg diepe indruk.

En wat is Sogndal een onbeschrijflijk mooi dorp met omgeving....niet in woorden uit te drukken hoe geweldig de natuur daar is. Windir's muziek IS gewoon de natuur daar
Ja, ik ben ook in Sogndal geweest tijdens mijn Noorwegen rondreis. Ik ben ook nog ff bij een muziekwinkeltje langsgelopen (was gesloten), waarvan ik ergens had gelezen dat Valfar daar eigenaar van was (?). Plus er was een soort van vrij grote, soort van sportkroeg, waar ik nog ff een biertje heb genuttigd. Verder was er niet zo heel veel te doen daar, maar de schitterende omgeving maakt dat meer dan goed idd!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-09-2008 20:02 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2008 19:52 schreef NecRobert het volgende:
Ja, ik ben ook in Sogndal geweest tijdens mijn Noorwegen rondreis. Ik ben ook nog ff bij een muziekwinkeltje langsgelopen (was gesloten), waarvan ik ergens had gelezen dat Valfar daar eigenaar van was (?). Plus er was een soort van vrij grote, soort van sportkroeg, waar ik nog ff een biertje heb genuttigd. Verder was er niet zo heel veel te doen daar, maar de schitterende omgeving maakt dat meer dan goed idd!
Voor zover ik weet heeft Valfar nooit een eigen winkel gehad (hij werkte in de houtverwerking/bomenkap).
Er is verder niks te doen nee maar de natuur maakt alles goed. Vooral het stukje tussen Fodnes en Sogndal is adembenemend


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 16-09-2008 9:32 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Zoals Hub al aangaf was het een geweldige ervaring. Het voelde als thuiskomen na een lange reis. Er waren maximaal 35 man daar en wij twee waren meteen opgenomen in de groep. Geweldig om daarbij aanwezig te zijn geweest.

Overdag hebben ze gewacht op ons zodat ze eerst het nieuwe Vreid-album konden laten luisteren (enorme groei hebben ze doorgemaakt op dit album, oud en nieuw komt bijelkaar en ook doen een aantal nummers de sfeer van Windir herleven). Daarna 5 nummers Windir live gespeeld waar alleen Hub en ik bij aanwezig waren. 's Middags begon het feest / memorial om 17 uur en ging door tot (volgens mij) 03.00. Daarna nog noorse les gehad bij Sture

Veel foto's gemaakt en 2,5 uur gefilmd.

Hoogtepunten om nooit te vergeten:
- door het raam van de kamer van Valfar naar binnen
- de kamer van Valfar (ik moet nog lachen als ik er aan denk, Hub weet wel waar ik het over heb)
- de hele reis
- broodje worst bij een countryfeest in een plaats die ik niet meer weet
- tourguide in Sogndal
- Windir optreden
- de mensen
- echte gastvrijheid

[Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 16-09-2008 9:39]


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-09-2008 17:25 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2008 9:32 schreef HEUY het volgende:
Hoogtepunten om nooit te vergeten:

- de kamer van Valfar (ik moet nog lachen als ik er aan denk, Hub weet wel waar ik het over heb)



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


R.
Usericon van R.
Posted 16-09-2008 18:20 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Mag ik ook even meelachen?



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-01-2009 20:02 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Voor degenen die Windir nooit live hebben gezien hier een kleine 'herkansing' (ook al is het niet echt helemaal hetzelfde ): COR SCORPII (met Gaute en Stian van Windir, muzikaal gezien in het verlengde van Windir) doet een eenmalig exclusief optreden in Nederland op de Hub & Heuy festival pre-party.

Voor kaarten: www.azijnfabriek.nl



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-01-2009 20:09 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Wat is het godsalletyfus jammer dat deze band niet meer in de Windir-vorm bestaat.

Sorry, beter kan ik het ook niet verwoorden.


Bruce Banner


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 06-01-2009 20:12 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Stimmt.

Maar Cor Scorpii is ook gaaf, Monument is een prachtige plaat


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-01-2009 20:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Inderdaad doodzonde. Heb ze gelukkig enkele keren kunnen zien

Maar goed, met Cor Scorpii kun je je een beetje wanen in de Windir tijd...oftewel komen de 16e


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen