|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga er niet meer van uit dat die box nog ooit komt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik denk dat die box nog wel komt. Die gasten zijn op facekoek nog zo actief alsof ze nog bestaan. Gelegenheids Satanist |
|
Het schijnt geen fake profiel te zijn. Gelegenheids Satanist |
|
Ik was een paar jaar geleden al met ze in overleg om het eerste Windir album op plaat te doen, maar toen kwamen ze plotseling met dat idee van boxset die ze zelf wouden uitbrengen... Blijkbaar is er nog steeds van gekomen . |
|
Ik hoop voor de grote fans dat ze wel met een box komen. Dat is de natte droom voor elke Windir liefhebber. Plus de nabestaanden (oud leden) kunnen er vast nog een zakcentje voor krijgen. Gelegenheids Satanist |
|
Bijzondere band is dit toch. Luister nu de laatste dagen al hun materiaal. Aan de ene kant heel rauw, maar ook genoeg ruimte voor rust en cleane momenten. |
|
quote: Tadaaa, en besteld! https://shop.season-of-mist.com/windir-the-sognametal-legacy-wood-box [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 13-11-2020 15:59] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Een Staalman Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: |
|
Een echte zeiksnor die G.I.R.L. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Gewoon in het wild... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |