|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb de cd's soknarldar, arntor en likferd, maar ik vind die eerste twee echt niet in de buurt komen bij de genialiteit van likferd. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Dan vind je 1184 zeker ook de moeite waard! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: heb hem ergens gebrand liggen, eerste nummer was mooi kan ik me herinneren. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
1184 is gewoonweg geniaal, en de rest trouwens ook. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik vind Likferd leuker dan 1184 alleen jammer dat er geen accordeon meer in zit...dat vind ik wel zo geweldig aan 1184...maar het beste album van windir is en blijft waarschijnlijk ook Arntor |
|
De accordeon zal zeer waarschijnlijk gewoon weer terug komen op het volgende album,het paste deze keer niet in de nummers volgens Jarle. Live klinkt het trouwens helemaal te gek Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Speelt Vlafar dan ook live accordeon? Dat lijkt me echt bruut om te zien! |
|
quote:Nee,maar is live wel te horen van tape/keyboard(?). Wat je op cd hoort hoor je ook live terug.Voor mij is Windir momenteel DE beste live band Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Waar heb jij ze dan al live gezien? Ik dacht dat alle concerten die ze hier wilden geven gecancelled waren! |
|
quote:Op het Hole in the Sky festival te Bergen(Nor)in september 2002 en het Inferno festival in Oslo(Nor) in april 2002. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Aaaaah tof!dat koste zeker aardig wat zakcentjes! |
|
quote:Ach,normalerwijze kwam ik 2 keer paar jaar in Noorwegen voor festivals en ik heb het geluk daar aardig wat mensen te kennen waardoor ik bij mensen kan blijven logeren en ik krijg elke keer een vip kaart bij die festivals dus dat scheelt al een hoop geld. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Daar kan ik Hub helemaal gelijk in geven....op dit één van de beste live-acts op de planeet .....een band die live ook waar kan maken wat ze op cd laten horen...en dat zijn niet veel bands meer die dat doen tegenwoordig [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 06-09-2003 19:15] |
|
quote: Woooow das fijn! |
|
quote:Zeer zeker hehe,mag mezelf gelukkig prijzen wat dat betreft.Heb ondertussen alweer een uitnodiging voor het volgende Inferno festival en er is mij en mijn vriendin ook alweer een slaapplaats aangeboden dus het enige wat ik moet betalen is het vliegticket. Heb er nu al zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Geluksvogel! Ik ga ook maar eens sparen denk ik!mar ik zal toch wel niet mogen van mijn ouders! *ik ben bezeten door de vloek die minderjarig heet* maar wie weet...over 1 of 2 jaartjes |
|
kheb net us effe wat van Windir gedownload..... damn dit heerscht!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote:Welk nummer?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dauden, Bloddsvik!!! I Find That I Am Not There... |
|
Probeer "Martyrium" eens als je die kunt vinden. Persoonlijk een van mijn favo's. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
now playing: Martyrium!! I Find That I Am Not There... |
|
Nog nieuws over Windir in Nederland ofzo? |
|
quote:Heb zelf al een tijdje niks meer van Jarle gehoord dus het zal wel effe duren voordat Windir daadwerkelijk in Nederland op de podia staat. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Zonde |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |