|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Op ZM-festival volgend jaar?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ooh ik zou Windir eg wel es wille zien spele... Hoop ik wel dat er erges in limboland gespeeld wordt. Anders heb ik een logistiek probleem. En btw ik weet eg nog wel een hoop mense uit mijn vriendekring die dan zeker meekome. Veel succes met regele, zou ik zegge... |
|
Jaja simon...ik zou dan zeker meegaan |
|
Zijn ze al terug hub? Ik zou graag willen weten hoe het in Amerika is gegaan. De meeste cd's worden van windir in Amerika verkocht. Amerika gaat ook steeds meer metal luisteren. Hier een steengoed Windir interview: http://www.vampire-magazine.com/interviews.asp?id=338&searchstring=windir |
|
Heb net een mailtje van Jarle gekregen.Ze zijn terug uit Amerika.ze speelden op de laatste deag met maar 2 bands na hun.Zelfs Enslaved e.d. moesten voor Windir het podium op.Ze hebben in ieder geval 2 goede optredens afgegeven en ze zijn al weer gevraagd voor meer optredens. Verder zijn ze met 2 labels aan het onderhandelen(ik zal nog effe niet zeggen welke). Verder ben ik weer gevraagd door hun om iets te regelen voor deze winter om enkele optredens te doen in Nederland en Belgie.Ik hoop dan ook dat het iets kan worden maar ik ga pas iets bekend maken zodra er meer zekerheid is over enkele zaken. Er word in ieder geval aan gewerkt dus....ik zou zeggen,zorg dat jullie de zalen warm krijgen voor Windir Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Windir MOET naar Nederland komen, want ik heb het geld niet naar Noorwegen te gaan.. Maar als ik dat zo hoor gaat het Hub deze keer vast wel lukken om ze te halen. En zoniet, dan ben ik al enorm dankbaar voor de pogingen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Ach zeg maar dat ze in Amerika hebben gespeeld, het land van de self-made band. In idd geval sluit ik me aan bij phaestus. |
|
windir moet komen Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Vera zou gaaf zijn! Vera heerscht namelijk. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Baroeg, 013, Goudvishal. Dat lijkt me een mooi rijtje. |
|
quote: Mij niet... Baroeg, 013, goedvishal, Vera. Dat lijkt me een mooi rijtje |
|
zolang de goudvis er in blijft staan is het een prima rijtje |
|
Ik moet zowieso toch reizen. |
|
quote: kan je net zo goed een keer naar de goudvis komen |
|
Heeft iemand trouwens de lyrics van Likferd?(lijkenvaart) Ik heb een promo en ze staan nog niet op internet volgensmij. |
|
beters komen ze snel naar nederland.. ze heerschen echt hard "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Gisteren 2 cd's + shirt besteld van de beste band Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
shirts ook te koop bij displeased, en goedkoper bij napalmrecords Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Zijn er nog vorderingen? Ik heb vandaag een shirt van hun besteld bij displeased! |
|
Wat de tour aangaat weet ik niet precies hoe ver ze gevorderd zijn.Het label gaat nu achter enkele zalen aan en ze komen pas met nieuws naar buiten zodra optredens bevestigd zijn. We zijn in ieder geval druk bezig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Windir in de Baroeg! Dat zou echt meesterlijk zijn! Of Windir waar dan ook in Nederland, ik ga zeker! Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
windir moet natuurlijk in de vera komen ! of in het Bolwerk! [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 04-09-2003 14:39] |
|
quote: Zo mag ik het horen! (Al hoeven we ze in het Bolwerk niet te verwachten natuurlijk) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |