|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah ik heb t al gevonden.. Likferd T-shirt is mooi! Die Sweater trouwens ook.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Voor degenen die het nog niet hebben gevonden,op hun site: www.windir.no vind je een link naar hun merchandise uitgever Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Mooi verwoord! Coverart van likferd is zo mooi. Ik twijfel er nog over om een ts te kopen |
|
quote: Hmmm hier ben ik het niet mee eens. Weet je wel dat Blodhemn in een paar dagen is gemaakt én opgenomen?? Dit is zonder twijfel hun minste plaat ook al staan er wel uitschieters op als Ei Auga til Mimir. Ze lachen zelf ook om dat album. Maar Below the Lights is vele malen beter en doordachter. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Als ik me niet vergis zit Windir dit weekend in Amerika voor hun festivaloptreden daar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het is juist dat Blodhemn niet hun beste werk is, al staan hier nog zeer goede hymnes op zoals I lenker til ragnarok en Eit auga til mimir. Het is dan ook vanaf dat moment goed foutgegaan met de mannen van Enslaved. Ik deel de mening niet dat Below the Lights een goed album is. De songs zijn totaal onlogisch opgebouwd, het geluid heeft niet meer van dat typische kilte van Vikingligr Veldi or Frost en de machtige Viking-sfeer ontbreekt. Ik zeg het je, deze plaat draait niemand meer na 5 jaar, terwijl de beste platen van Enslaved (VV, Frost, Eld) zullen worden opgenomen in NASA-ruimtesondes om buitenaardse mannekes kennis te laten maken met true Viking metal. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Geniaal!! |
|
quote: Ik ben het iig wel met je eens dat Frost (DE nummer 1 Enslaved ooit!), VV en Eld "beter" (lees: mooier!) zijn dan Monumension/Mardraum en dat ze idd langer stand houden. Maar met Below the Lights hebben ze mij ontzettend verrast en deze zal ik over 5 jaar nog gerust eens opzetten! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het mondt weer vaak uit op een enslaved discussie, maar overal is de inhoud haast het zelfde. Het oudere werk is beter. Luister dan gewoon naar windir, daarvan is alles goed |
|
quote:Inderdaad,Windir heeft alleen maar goeie cd's Vanavond is trouwens het laatste optreden alweer van Windir in Milwaukee [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 26-07-2003 15:34] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik hoop dat het goed is gelukt en er weer meer fans zijn |
|
quote:Ik zal Jarle volgende week wel weer eens bellen,kijken hoe het is gegaan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zit er al eens een optreden aan te komen van deze heerschband hier in Nederland?? Ze staan toch wel bovenaan m'n lijstje van bands die ik nog graag eens zou willen zien! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Voorlopig geen optredens buiten Noorwegen....en zeker moet je Windir eens zien...voor mij DE beste live band momenteel,heb ze 2 keer gezien in Noorwegen..echt megagaaf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mischien een idee om met z'n allen te gaan sparen en proberen een Windir/Aeternus/Obtained enslavement (en vul het maar in) package te organiseren? Als de zaaltjes geen 1000 euro er voorover hebben, moeten we zelf maar iets gaan regelen, toch? |
|
quote: Best een goed plan. Ik heb er wel een zakcentje voor over in ieder geval! Dan Helheim er ook maar bij... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dan moet ik jullie teleurstellen want Obtained Enslavement bestaat al een tijdje niet meer Zanger Pest is zo'n 2/3 jaar geleden naar Amerika vertrokken met zijn vriendin. En wat betreft Windir regelen:ik ben er lang mee bezig geweest maar het was moeilijk om alles geboekt te krijgen.Als ik nu slaapplaatsen door het land kan krijgen voor de gehele band en crew (totaal 9 personen) dan kunnen de kosten omlaag en word het misschien aantrekkelijker voor zalen om ze te boeken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmm...windir valt denk ik best wel te regelen denk ik...ze staan ook absoluut boven aan mijn lijstje van live concerten...hier (sittard) is er ook al een stel bezig om Opeth hierheen te hale |
|
Lol, opeth is we heel wat anders dan Windir. Maar het zou een goed plan zijn. Je kan bijvoorbeeld ook gewoon een concert in het midden des lands doen om een tijd die voor iedereen haalbaar is. Zodat er genoeg mensen kunnen komen! |
|
quote: Ja idd en dan zo'n 100 mensen bij elkaar sprokkelen die er sowieso heen gaan (moet lukken dacht ik). Dan hapt een zaal vaak wel toe. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Goed idee en dan beuken maar |
|
Als windir naar NL komt zal ik er zeker zijn Blinded by Fear of Life... |
|
*weet ook wel dat windir en opeth heel iets anders is* ik gebruikte het alleen als voorbeeld om te late zien dat t mogelijk is om een grote band op eige initiatief hierheen te late kome! |
|
Het is me duidelijk, windir heeft niet zoveel naamsbekendheid bedoel ik. Dan is het makkelijk om een zaaltje te krijgen. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |