|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Amai, ik heb zonet een paar nr's van likferd gehoord, dik in orde Het doet mij bij vlagen denken aan Thyrfing. Ik kan niet wachtten tot ik de volledige cd in mijn handen heb. |
|
quote:Shiver records uit Belgie.Ben Ulcus nu juist weer aan het luisteren en die klinkt echt heel erg gaaf,jammer dat ik die cd de laatse jaren niet vaker uit de kast heb gehaald Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat Ulcus klinkt zeker goed!Ik had nog nooit gehoord van de band! |
|
quote:En waar heb jij dit geluisterd dan? Is dit ergens te downen voor een luisterbeurt?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Omdat er zo weinig bekend is over Ulcus bij de meeste Windir fans heb ik besloten met Jarle een Windir/Ulcus interview te doen.Dit zal vrij snel te vinden zijn op de site van vampire Now playing: Ulcus-Cherish the obscure Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: www.geocities.com/SunsetStrip/Palms/1180/ |
|
IK ga Likferd maar eens bestellen |
|
quote:Werd inderdaad tijd hehe [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 14-12-2003 13:12] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De zanger heeft kennelijk zelfmoord gepleegd: http://www.heavymetal.no/show.article.asp?menuid=&artid=945 quote: |
|
quote: Als dat waar is zou dat een heel groot verlies voor de black metal wereld zijn Hub kent de bassist van Windir, weet hij hier meer over? |
|
Het klopt dat Valfar dood is.Ik heb effe Jarle gebeld om te vragen hoe het werkelijk zit.Maar zoals het op heavymetal.no staat klopt het niet en zijn gewoon geruchten/speculaties.Er is dus niets bekend van zelfmoord en zover het er nu naar uitziet wijst er ook niks op zelfmoord.De band heeft al gevraagd het geplaatste bericht op die site aan te passen. Valfar bleek al 3 dagen vermist en hij is enkele uren geleden doodgevroren gevonden in het bos.Meer info is nog niet bekend momenteel omdat het slechts enkele uren geleden bekend is geworden.Ik word op de hoogte gehouden door Jarle binnen enkele dagen.Komende maandag heeft Windir een "bijeenkomst" om te kijken hoe het verder moet. Het is zeker een groot verlies Valfar:'till we meet again [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-01-2004 19:08] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En hoe zit het nou met de toekomst van Windir? Want ik neem aan dat de band wordt opgeheven, aangezien de andere bandleden toch al een band samen hebben, en Valfar de frontman was. |
|
Komende maandag heeft de band dus een "bijeenkomst" om te kijken hoe het verder moet.Die andere band (Ulcus) bestond niet meer aangezien de gehele line-up in Windir was overgegaan.Ik verwacht na het weekend meer nieuws. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hou ons (of in ieder geval mij) op de hoogte! NP: Svartesmeden Og Lundamyrstrollet |
|
Was zeker op zoek naar een kerk in dat bos,maar kon hem niet vinden SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
WTF Dit kan niet waar zijn! Van mij mogen ze doorgaan met Windir, maar ik vrees dat het een te groot verlies is voor de band, omdat Valfar nog steeds het grootste gedeelte van de nummers zelf schreef. Zo heb je er weer een favoriete band bij, zo is het einde alweer in zicht... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Miljaar! , die had ik in originele line-up wel eens live willen zien , maken echt degelijke muziek die gasten. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
duizend bommen en granaten..... I Find That I Am Not There... |
|
quote:Het klopt niet om te zeggen dat Valfar het grootste gedeelte zelf schreef want van de laatste twee albums (en het komende album) is alle muziek geschreven door Valfar en Jarle samen.Ze hebben beiden een even groot deel van de muziek geschreven.Ik denk trouwens niet dat ze onder de naam Windir door zullen gaan.Windir zonder Valfar is niet echt Windir. Ik ben blij dat ik ze twee keer live heb gezien want,en ik heb het al vaker gezegd,Windir is voor mij DE beste live band Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat is erg slecht nieuws, laatste album was werkelijk geniaal. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Hub, al nieuws van het Windir-front? |
|
ik hoop echt uit de grond van m'n zwart hart dat ze doorgaan... om Valfar te eren !! Vraag me wel af wie zo'n krijsende stem heeft om hem te vervangen. En ze hadden net een record deal bij een nieuw label... Er was al een hoop geschreven voor een nieuw album dus ik denk dat er zeker nog 1 album gaat uitkomen anyway , intriest dat Valfar niet meer is... occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
Nee,heb nog geen Windir nieuws. Ik vermoed dat ze misschien weer onder de naam Ulcus verder gaan want Windir zonder Valfar is Ulcus.De muzikale lijn zal denk ik ook niet veel veranderen omdat Jarle net zo veel muziek schreef als Valfar.De tijd zal het leren. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
maar windir is veel bekender... en de eerste cd van ulcus wat niet zo speciaal... occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |