|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, kunnen ze Tony Choy gewoon op bas houden ook She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
+1 @ Mr. N. Grafhoer slaat hier helaas de plank volledig mis met zijn gedram en 'de deathmetal lijst' . [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-10-2008 16:47] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Sja, iedereen weet dat 'de deathmetal lijst' wordt aangevoerd door Nederlands meest succesvolle exportproduct op muziekgebied, TMDC. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 01-10-2008 16:49] Boeiender |
|
ASPHYX (inclusief en in het bijzonder van Drunen) was geweldig recent in Hedon. Consuming impulse (met van Drunen dus) vind ik de beste plaat van Pestilence. of ze weer samen "moeten" c.q. "kunnen" spelen zullen ze 't beste zelf wl weten. Voor mij hoeft 't niet. Van Drunen associeer ik toch 666 x vaker met ASPHYX. 't idee van dat je op nummers van Pestilence kunt stemmen vind ik trouwens wel een goed idee. en alhoewel ik niet zo'n grote fan ben van de death-metal revival (Asphyx de enige positieve her-belevenis voor mij), ben ik wel benieuwd in hoeverre Pestilence 't "oude" weer terug weet te halen. |
|
Ik ben dan weer juist benieuwd wat Pestilence aan 'nieuws' kan toevoegen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Snap dat nooit zo dat iedereen van Drunen wil. Die eerste cd's zijn wel aardig maar ik kan er niet naar luisteren door de bagger geluid productie. Mijn favo is de Spheres cd, geloof niet dat veel fans daarmee eens zijn... |
|
Toch wel! Spheres regeert, al was het alleen maar vanwege het buiten de normale paden treden. C-187 is hier ook nog regelmatig te luisteren, maakt niet uit hoe die tot stand is gekomen, de plaat blijft geweldig. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote:Misschien is Koos van der Velde wel een optie/beschikbaar; http://www.youtube.com/watch?v=6kwDEkuYKp0 Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ja, dat lijkt mij ook wel wat voor Koossie spelfout weggehaald... |
|
quote: Reinert is een hele goede drummer maar kan me niet voorstellen dat bv Marco Minnemann of een andere sessie drummer dat niet na kan drummen. En ik zou beste C-187 wel is live willen zien! [Dit bericht is gewijzigd door Ed op 03-10-2008 18:24] |
|
quote: Testimony heeft anders ook een prima sound, mijn favoriet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja die vind ik ook al goed klinken maar ik had het ook meer over het werk daarvoor. |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb gekozen voor Chemo Therapy. |
|
Out Of The Body Gut, blijkt nog koploper te zijn ook. Heerlijke riffs, in elk geval! Swingt als een tiet! |
|
Net de nummers waar ik aan denk staan er natuurlijk niet bij... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Suspended Animation, weinig kans helaas... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Idd Pestilence is geweldig www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote:Ook mijn favoriet. Toch mis ik wat bruutheid die er bijv. op Consuming Impulse wel nog is. Voor een deel is dat puur produtie, want Testimony is netter qua songs maar ook qua produktie. Dat laatste is geen slechte zaak, maar net en toch bruut kan (toen niet maar tegenwoordig?) ook en was geweldig geweest. |
|
The Level of Perception + 1. |
|
quote: Om die reden heb ik voor Prophetic revelations gekozen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
out of the body, chemo therapy en lost souls zijn uit de poll gekomen, ik ga iig voor de lim.ed. |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
En hier Peter Wildoer van Darkane aan het opnemen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |