|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zie het nummer zelf als een logisch vervolg op "Testimony..." qua feeling Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Die moeten gewoon als dvd bij een soort special edition worden gedaan. De demo's, alle albums en bonustracks en als klapper de Dynamo-dvd. *droomt rustig verder* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Heerlijk nummer Patrick, eigenlijk hoor je Pestilence in al zijn "in het verleden behaalde resultaten" terug met een duidelijke eigentijdse drive. Idd. je grunt komt een stuk dieper en "smeriger" over. Ben benieuwd voor de rest, komt de nieuweling ook op vinyl uit? Verder lach ik mezelf weer een krul in mijn lul van de gebroederlijke scene in Nederland. Alle op hun pik getrapte "muzikanten" komen even mekkeren omdat ze in het Pestilence topic minder rooskleurig benoemd worden. Lekker dit topic wel lezen en hopen dat Patrick en co. op hun bek gaan, of dat jullie bandje wel goed genoeg bevondn worden? Damn... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Patrick, Hoe komt het eigenlijk dat je ineens terug naar (death) metal luistert? En sinds wanneer? |
|
misschien een tegenreactie op alle deathcore van tegenwoordig? signature |
|
quote: Ja hoor, "we" doen het allemaal in onze broek vanwege de macabere wederopstanding en de gesel der Zware Metalen... Ik denk dat het niet meer dan normaal is dat iemand reageert wanneer er pertinente onwaarheden verspreid worden, ongeacht of het over muziek of iets anders gaat. Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice! |
|
quote: Nou....Het ging toch ook een aantal maal om een mening van iemand. dat je dat als band/leden zijnde als "onwaar"opvat... |
|
Er is echter een groot verschil tussen "iemands mening" en leugens. En daarbij komt nog het ongegronde speculeren, dat eveneens tot de categorie leugens gerekend mag worden. Ik vind het terecht dat daarop gereageerd wordt door de betrokken personen, gezien de meeste mensen niet echt van roddels houden waar ze zelf het lijdend voorwerp in zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 07-01-2009 18:19] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
zie ze dan hehe.. maarreh nieuw nr klinkt lekker hoor! Valt ook goed op te brekk'n Had het wel wat technischer/minder rechttoe-rechtaan verwacht tho (wel redelijk subjectief, het kan van mij niet leip genoeg vaak), maar eerst de hele plaat maar es afwachten [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-01-2009 18:25] |
|
. [dubbelpost] [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-01-2009 18:24] |
|
quote:het wordt allemaal gedaan voor de poen, keiharde euro's!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Niks euros man, Pestilence is old school en doet het voor de florijnen! |
|
quote: |
|
quote: Wat versta je met technisch? Het klint misschien allemaal makkelijk en rechtoe recht aan. Speel het maar eens mee en dan wil ik je nog wel eens horen. Ikzelf heb er de grootste moeite mee hahahah....We hebben ook wel wat "moeilijker stukken" maar dit beukt gewoon lekker, toch?? |
|
Patrick kan beter gitaarspelen en zingen dan quoten Maarre, klinkt weer ouwerwets vet! spelfout weggehaald... |
|
quote: Even ter verduidelijking: je hoeft niet naar d.m. te luisteren om het te maken, echt te zijn, of in de metalscene een plekkie te hebben, ergens bijhoren of wat dan ook. Er waren gewoon niet zoveel die mij konden bekoren. Die mij konden inspireren. Ineens? Hoe bedoel je dat, ineens? Als je net als ons zo lang d.m. hebt gemaakt ben je het gewoon een keer een beetje beu en ben je moegestreden. Al dat getour etc. Maar toen ik een paar jaar geleden weer nieuwe bands ging luisteren zoals Hate Eternal, Meshuggah en nog wat undergroundspul zoals Malignancy kreeg ik gewoon weer zin om harde muziek te maken... |
|
quote: Hehehe, niet om iets af te doen van jullie prestaties, maar ik vermoed dat FRNK er niet zoveel moeite mee zou hebben. Boeiender |
|
quote: Ja vooral muntdrop en dat chocoladegeld. Mental je bent een stokertje... |
|
quote:hehe sorry, kon het niet laten. maar ik ga jullie iig wel een keertje live zien. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nu ben ik benieuwd naar FRNK z'n kunsten... |
|
quote: Dan wil ik wel met je in levende lijve praten... |
|
quote: Euh... check hier maar eens wat van denk ik: http://www.youtube.com/results?search_query=frank+schiphorst Boeiender |
|
quote:en een biertje doen, is mij helemaal prima, als ik je lief vind geef ik je zelfs een knuffel! Fuck the world and fuck you |
|
quote: http://www.myspace.com/frnk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |