|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: De video van Out of the body kan je via die link vinden, maar de clip die jij noemt ken ik niet; heeft iemand meer info? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Net een Large bestelling binnengekomen, inclusief "Testimony of the ancients".. Nog nooit eerder een noot van dit album gehoord (shame on me..) maar fuck wat is dit gaaf zeg!! Nu dus bij Large voor 7 euro |
|
Hehehe, beter laat dan nooit! Ik persoonlijk vind dat hun beste album. Alles klopt. Behalve al die intro's. |
|
quote: Verplichte kost! Vond dat destijds supersnelle muziek..kun je nagaan. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Ik zal wel "de rare" zijn omdat ik Spheres hun beste plaat vind. |
|
quote: Doe mij maar Consuming Impulse of Malleus Maleficarum! Misschien is dat wel minder Death Metal, want de rest vind ik wat minder heavy metal is the law |
|
quote: mailtje nog gehad? |
|
quote:Goed dat je het zegt, ik zal je even terugmailen heavy metal is the law |
|
quote: Ze hebben daar ook die dubbelaar . Al heb ik Testimony al . Zeker 1 van de beste death metal bands uit Nederland. Stiekum hoop ik op een reunie..... want ik wil ze live nog wel zien. |
|
quote: Wie van de leden zijn er nu eigenlijk nog actief in het maken van muziek? |
|
quote: Minder? Meer death metal dan Consuming.. dat bestaat bijna niet! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Ik vind die latere albums toch echt minder Thrashinvloeden (wat een Scrabble woord) hebben dan Consuming Impulse, en daardoor meer Deathinvloeden heavy metal is the law |
|
quote: Ik neem aan dat je eigenlijk alleen maar Testimony bedoeld? Hmh, ik vind dat album eigenlijk het startshot voor de technische deathmetal en Consuming nog een min of meer brute oude school plaat die toevallig leuk in elkaar zit. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Tsja, Spheres is anders, maar klinkt naar mijn mening ook erg "death" ik weet niet waarom. Consuming en Malleus waren nog crossover (als die term nog bestaat haha) heavy metal is the law |
|
quote: Patrick Mameli (het bandbrein dus) doet C 187 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4649 en de oude zanger Martin van Drunen doet een matig Duits deathmetalbandje genaamd Death by dawn http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4684 . Ik ben blij dat mijn advies je een goede aankoop heeft opgeleverd! Ik sluit me dan ook helemaal aan bij Oud Vuil afgezien dat ik de intro's goed te doen vind. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Crossover, dat is urban dance squad, maar Pestilence? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Misschien leuk om te vermelden dat Martin ook bij Bolt Thrower en Asphyx heeft gezongen, vroegâh. (niet dat het zo relevant is...maargoed) quote: Oh...die term bestaat dus duidelijk niet meer noem het dan Death/Thrash. [Dit bericht is gewijzigd door High Voltage op 16-11-2005 19:53] heavy metal is the law |
|
quote: Asphyx! Ook een hoop zeer goede nummers gemaakt, die waren zeker ook hun tijd vooruit op dat moment. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Consuming impulse is idd agressiever/ thrashier; maar Testimony is vééél muzikaler zonder dat het ontoegankelijk wordt zoals op Spheres waar zóveel in zit dat het vermoeiend en avontuurlijk tegelijk wordt. Dat Martin bij Asphyx heeft gezongen vind ikzelf relevanter dan dat hij invalkracht bij Bolt Thrower was, hoewel wel uniek; ik zou wel eens een Bolt Thrower bootleg met hem willen zien/horen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik heb hier de "Enter the Domain" demo nog van hen liggen (en de reguliere studio-albums) best leuk allemaal, toen was Death Metal ook nog heel anders dan tegenwoordig! heavy metal is the law |
|
quote: Ah, dat zou de reden kunnen zijn waarom ik die twee (en dan voornamelijk Testimony) niet echt kan pruimen, ik ben immers niet heel erg thuis in de Deathmetal quote: Er is een kans dat een maat van mij nog wat heeft liggen, ik zal morgen eens bij hem langsgaan. Desnoods, mits hij het nog heeft, kan ik wel een kopietje regelen heavy metal is the law |
|
quote: Mwah, ook toen waren er geen bands die op Asphyx leken. Maar als je bedoeld dat er nu even wat minder originele deathm bands actief zijn geef ik je wel gelijk. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik doelde op dat laatste inderdaad, het meeste vindt ik nogal achteloos, om eerlijk te zijn. heavy metal is the law |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |