|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Mutilator aast vast op een gratis cdtje. Fuck the world and fuck you |
|
so, ik ook signature |
|
Ik zie t m nog lukken ook, en jij krijgt em vast omdat je m reviewt. Fuck the world and fuck you |
|
hehe strax hangt er nog een interview aan vast ook signature |
|
quote:zou wel cool zijn, regel t maar! Fuck the world and fuck you |
|
Kweet nie ben Belg en zo, weinig voeling met Nederlandse Historie der metal enzo iets met Xieniek en Asfieks signature |
|
quote:Xieniek |
|
de bent van paal mazvdaal |
|
quote:Jao, maar wah heddie van doen met Nederlansche metalhistorie danwel Asfieks? |
|
quote: .....En die gaat ie krijgen ook hehehehe... In ieder geval is dit topic heel lang geworden en jullie hebben zeker lang moeten wachten op een nieuwe track....In ider geval alvast bedankt voor jullie interesse en meningen, positief of negatief. Het heeft dit topic lang in leven gehouden. Maar het moment is dan eindelijk aangekomen...Mascot zal via een officieel statement dan de nieuwe track Horror Detox op de pestilence myspace gaan presenteren! Het idee is om tot de releasedate 3 songs te gaan vrijgeven. Horror is highspeed riffpicking en midtempo speed drumming. Maar let op de superfast double bassparts in de verses. Maar 6 januari gaat het dus gebeuren. Ik hoor graag jullie reacties hier via ZM of de myspace. Alvast veel luisterplezier gewenst!!! Patrick M. |
|
Ben erg benieuwd, met name naar Wildoer zijn rol... Ben erg weg van zijn drumstijl nml. Uiteraard ook naar het totaalpakket, maar dat zal wel snor zitten. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:haha dát zijn de termen! ook nog sicktolen aanwezig? hehe ben heel benieuwd! die mening komt hier wel ja |
|
vergeet de fruity loops niet signature |
|
quote: aha, fruity loops, het alom bekende muzieksoftware....??? |
|
quote: hahahaha, ja daar was ik al bang voor hahahahah |
|
quote: Peter moet natuurlijk drummen naar het geraamte van de song, maar ik heb hem erg vrij gelaten en hij heeft dat dan ook in dank aangenomen hehehehe, hij is errug goed bezig en ik denk zijn beste werk tot nu toe, niets ten nadele van Darkane maar hij komt wel errug goed tot z'n recht hiero.... |
|
quote: nee, de gaye rollerriffjes de szoftware indeed signature |
|
quote: Heheheh, nix gay aan de nieuwe Pestilence...alhoewel je rolt wel van je stoel af van de muziek dus...jaaaa |
|
oeyeah, gay was verwijzing naar fruity, maja, ik kijk teveel Will and Grace twordt dus een Bestilence signature |
|
Ja ja, dat bepalen we zelf wel Maar alvast succes gewenst met de aanstaande release en ik hoop van harte dat de oude glorietijden weer mogen herleven, aan het enthousiasme zal het in elk geval vast niet liggen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Zekerz.....Will & Grace? Hahaha, ik kijk liever naar King of Queens.... |
|
quote: Mark.... To good ol glorytimes it is!!! |
|
quote: Boeiender |
|
quote: Heerlijk zo'n partypooper.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |