|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
toen waren ze nog geen echte "band", in dit geval met Pestilence ook zo? signature |
|
quote: Je bedoelt Arch Enemy? Met 2 platen onder de buidel was het nog geen echte band? Met de oude/beter zanger en de beste drummer die men heeft gehad was het geen echte band? Raaaarrrrrrrr. Ennieweejz, Wildoer heb ik menigmaal daarna met Darkane kunnen aanschouwen en altijd van zijn spel genoten. Weet zeker dat hij ook op de nieuwe Pestilence wat leuke dingen heeft gedaan. |
|
quote: Ja, TMDC is er niets bij... Dat is niet waar, TMDC kondigde iedere keer aan dat ze met een geniaal album zouden komen. En dat deden we dan ook gewoon. Fitna was daarentegen een bittere teleurstelling, gelukkig kan ik de schade momenteel ruimschoots inhalen op Gaza TV. Ik vind dan ook dat de volgende HoB over het aanstaande Israelisch grondoffensief moet gaan. leest u mee meneer Gebedi? TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Xasthur heeft tenminste al een anti-site daar kunnen jullie alleen maar van dromen signature |
|
quote: quote: quote: Het flanger verhaal gaat volgens mij over Consuming en niet over de nieuwe plaat.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Scherp hoor, zit er eentje op te letten! |
|
quote: statement van de AMott's indertijd, niet van mij signature |
|
Mike Amott gokte meer op Spiritual Beggars. Daarmee hoopte hij net zo groot te worden als de Black Crowes. einde citaat van Jeff Walker. |
|
quote: heb jij al nieuw pestilence materiaal mogen horen? en zoja, mening graag! |
|
Plaat moet uiteindelijk toch gaan lekken, ik kan em nog niet vinden. Arch Enemy heb ik altijd zo'n band gevonden dat je van al hun releases 1 goeie plaat kunt maken. Veel fillers, een paar super killers. Live wel erg goed. |
|
quote: Vreemd. Mensen proberen de heer Gebedi op te ruien, en het duurt maar liefst een dag voordat Dekkert zich ermee gaat bemoeien.. Ik hoop dat Wildoer niet teveel wiskunde in de nieuwe nummers van Lestipens gaat gooien. Dat het van die echte Cynic-ellende gaat worden als het weure. Niks mis met goede muzikanten, als ze zich maar op tijd weten in te houden. Zoals de drums van Warby, je hoort dat het een uitstekende, bijna computer-achtig strakke drummer is, maar hij verstaat de kunst van het weglaten op cruciale momenten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ja, ik dacht ook zoiets maar dan moest hij eerst van de grond komen in Engeland , en daar moe(s)ten ze hem niet omwille van vermeende Carcassvernietigingspraktijken nuja, Wildoer hoeft geen teken van tijdelijkheid te zijn signature |
|
quote: Pardon? |
|
Nog niks gehoord. Volgende week pas luisteren in Enschede. Ben wel benieuwd. |
|
quote: Flanger hebben we destijds gebruikt voor consuming impulse gast....hoezo de spacy kant op met resurrection macabre?!!! Stereo creër je niet met een flanger.... Maakt niet uit hoor.... |
|
quote: Mutilator! Je bent een gast naar mn hart!!! |
|
quote: ik denk dat er een paar conversaties door elkaar lopen. Ik vermoedde Consuming-klanken op de nieuwe, maar dat zou zo niet zijn, integendeel, wel iets gans anders. Gans anders, en toch met flanger, ja, dan dacht ik aan spacy-effecten en veel echo. En met flanger heb je haast sowieso meer stereo dan zonder toch anyway, gewoon haasten wil je! anders komen er zo van die wilde verhalen op het net signature |
|
[quote]Op 3 januari 2009 14:27 schreef kabukiman het volgende: Plaat moet uiteindelijk toch gaan lekken, ik kan em nog niet vinden. Als je Resurrection Macabre bedoelt, ben ik bang dat ie wel gaat lekken ja.....komt door leuke menschen bij de bladen die een promootje krijgen en dat dan voor een leuk prijsje op een leuke russian site zetten of zo..... |
|
quote: Hey kerel! Ja man ik ga je daar zien....je zult verrast zijn. Gaan we tevens een paar drinken!!! Greetz, Patrick. |
|
quote: Ik wil ook gewoon een nieuw nummer kunnen laten horen op de myspace...volgende week zal het zover zijn.... |
|
zo lang nog :p signature |
|
Geduld is een schone zaak edoch wij bezitten het niet! |
|
quote:Stuur dan geen promo's rond. waarom ook ? laat die bladen ook maar eens wwachten. Fuck the world and fuck you |
|
Dat doet de platenmaatschappij, niet de band zelf, eerwaarde heer Mental. Uiteindelijk gaat het allemaal om de centjes en maken de bladen reclame. [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 04-01-2009 7:15] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |