|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Voor de fan idd niet, maar onder een wurgkontrakt uitkomen is niet altijd even makkelijk. Death had ook moeite om van Relativity af te komen en Helloween kwam ook niet makkelijk van Noise records af (jarenlange lawsuit). De muzikanten hadden hun vrijheid dus relatief makkelijk weer teruggewonnen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nou daarom, wat was de win-win dan? Die was er dus niet, klaar. Boeiender |
|
quote: Lees dat verhaal nu eens vanuit het standpunt van een muzikant onder kontrakt.. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-12-2008 21:34] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja én? Wat maakt dat uit? Ze hebben iets geprobeerd, maar daarna was er geen band meer. Duidelijk toch? Boeiender |
|
quote: Uiteraard. De olde Satansbijbel ook weer tevoorschijn gehaald? Sorry voor het smaakverschil, maar op de één of andere manier pakken de composities van een Obituary, Asphyx, Autopsy of Death in de Leprosy-tijd me meer. Stukt mie niks, dat interview voor de VPRO toen blijft een gave actie! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Haha, inderdaad. Ik heb dat toen nog op tv gezien. Ik ben benieuwd naar de macabere wederopstanding. Let the music do the talking. Als ie me bevalt, zal ik hem zeker aan de Pest collectie toevoegen. |
|
quote:fanboy. mameli kletst maar wat, klaar. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Reinier, tuulk man, gelukkig ben jij er om ons uit de duisternis te leiden... |
|
Heb meelij, Metnal heeft kerst met mams moeten vieren ... moeten ja |
|
quote:godver, nou en wat een drama was dat.... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Maar we waren onder het contract uit...da's voor een muzikant heel wat...vrij zijn.... |
|
quote: Gebedi en Mameli in een zin ???? |
|
quote: Oud zeer? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ??? Hebben we altijd wel gedaan, ons iets aangetrokken...over welke fans heb je het eigenlijk? Jezelf of die gasten die het niets uitmaakt wie er spelen...als het maar hard is? |
|
ik begrijp alleen een ding niet, en dat is waarom je dan het spheres album ineens kut vind, ik meen me te herinneren dat je dat album zelf wel vet vond. dat je dan later er zo op terugkomt vind ik dan weer wat vreemd, maar goed dat mag, het is tenslotte jouw muziek, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote:ik heb het over je echte fans, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: En ben jij er een van? |
|
quote:laten we zeggen dat ik het tot spheres allemaal wel trok, maar goed ik was ook over de zeik toen gorefest ineens van die kutmuziek ging maken zoals die op soul survivor stond... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Jij snapt het echt niet heh?! Soms moet je dingen doen die je niet leuk vind, maar uiteindelijk je profijt uit trekt...Je zit zelf niet in een contracteerde band right? |
|
quote: Gorefest heeft niets met Pest te maken.... |
|
quote:klopt. maar je neemt wel alles en iedereen in de zeik door te zeggen dat je helemaal achter het album staat, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote:zelfde laken een pak, die maken nu ook weer muziek waar ze helemaal achter staan en zijn ook weer helemaal into metal nu... Fuck the world and fuck you |
|
Patrick je hebt welgeteld twee dagen om nog een nieuw nummer online te zetten (voor t nieuwe jaar toch)....dit ding is al 30 pagina's dik...terwijl er nog geen nummer te horen is!! Misschien voelt iemand zich geroepen om die ouwe Villa Onrust uitzendingen te rippen en op het net te zetten, ik heb ze niet meer en kan ze nergens vinden. |
|
quote: Helaas heb ik ze ook niet meer en zal het Bram van Splunteren zelf zijn die ze nog uit het VPRO archief kan halen, of? Waren in ieder geval prima uitzendingen, Mameli lopend over straat met een horrorfilm, ter inspiratie van de songteksten, en hij at alleen maar patat, zoals er werdt verteld! Later nog een Asphyx reportage bij Onrust waar van Drunen aan het woord komt en tevens weer Pestilence beelden. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |