|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[quote]Op 7 december 2008 22:38 schreef BVT het volgende: Ik zeg ook dat er een bak geld in omgaat. Niet dat de band deze krijgt. Ook denk ik dat er rondom Pest veel geld omgaat. Weet niet of de band daar veel van terug ziet. Het is zo: voor een opname in een studio moet je so wie so minimaal 25.000 euries uitgeven. Dan heb je promotiekosten, kosten om uit te brengen in de US bijvoorbeeld, toursupport etc. Voordat de band geld ziet vanuit royalties...moet je wel heel veel schijfjes verkopen.....en tegenwoordig brand iedereen die shit dus tja.... |
|
quote: Het zal echt onze heftigste schijf worden. Ik kan het niet genoeg benadrukken....typische pestilence riffs, brute vocals en zieke drums en bas. Zo hoort Pestilence te klinken.... |
|
eerst maar eens afwachten..... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: dat is ook alweer erg old school! |
|
quote: Subiet! |
|
[quote]Op 25 november 2008 19:31 schreef kabukiman het volgende: Dat "nummer contest" snap ik ook niet helemaal, ik bedoel...die ouwe nummers zijn toch wel geniaal (ook de producties waren prima). Persoonlijk zou het me denk ik niks doen om bijvoorbeeld "out of the body" te horen met een moderne productie. Waarom niet? Het gaat erom dat wij de meest populaire songs kunnen presenteren in de best mogelijke vorm. Out of the body toen opgenomen was goed voor die tijd maar met deze line up komen de songs gewoon goed tot hun recht. Daar is nix mis mee. MAW zo hoorde de song eigenlijk te klinken...mooi toch om die herkansing te mogen horen?! Vergeet niet, wij zijn in 1986 begonnen en we hebben Marco zn eerste drumkit gekocht!!! Zo van, jij bent de drummer. Hij was niet eens een drummer en kijk hoever hij het gebracht heeft met spheres, maar om die tracks met een geschoolde drummer op te nemen doen de songs gewoon eer aan....We waren allemaal broekies. |
|
doe lekker de songs die je zelf het gaafste vind... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zoals het er nu uit ziet komt er een live cd uit! Dus eerst Resurrection Macabre, en dan een live cd. Opgenomen van onze upcoming tour...wow verleden tegenwoordige tijd.... |
|
quote: De solo's zijn inmiddels gedaan en allemaal first takes. Ik hou er niet zo veel van om dingen uit te dokteren...dus op goed geluk hahah maar wel spontaan allemaal...er zit inderdaad alles in wat je aangaf..ziek, melodieus en technisch. Ik ben nu zelf zover dat ik vier oktaven scales kan maken. Dus maw...zieker dan ziek hahahaha, ik voel me net een nutty professor... |
|
quote: Als een maatschapij het idee zou hebben dat dit geld er niet weer uitkwam/komt zou die geen contract aanbieden.Of zou het voorschot simpelweg niet zo hoog zijn. BTW, bezoek je zelf veel conterten? De nieuwe Atak bijvoorbeeld, of trek je dat niet? Het quoten gaat je nog niet helemaal goed af. * gelukig heeft ie meer verstand van gitaar speule. |
|
Volgens mij zag ik hem iig lopen bij loud from the south. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Neuj hoor gewoon knoppie drukkuh...niet zo moeilijk. Maar daar zit het em juist in, het voorschot word verrekend met de cd verkoop mijn vriend...daar gaat het om. En zij hebben de distributie...De nieuwe atak? Mijn oude rehearsalroom, slash, woonplaats, slash...nieuwe cd luistersessie.... |
|
quote: Was jij dat die mij herkende en mij aan sprak??? Daarvoor stond gebedy bij je? |
|
quote: Heel de nieuwe Resurrection cd????? |
|
Staat dat nummer al online? hehe Wellicht komt er ook een DVD-tje bij die live-CD? Met bv. wat opnames van enkele nummers op MDF? |
|
quote: Maar dan gaat de maatschapij er toch vanuit dat ze winst maken, dus gaat er geld in om.. Of mis ik wat? quote: Bezoek je er ook concerten? |
|
quote: Ik stond wel by gebedy buiten, vlak bij de ingang van het pand, ja, maar ik heb je niet aangesproken. Ik herkende je alleen maar, ik ben niet zo'n type om zomaar mensen aan te spreken. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-12-2008 22:34] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Tja, vroeger verdienden ze (platenmijen) veel meer, nu is de winst niet alleen uit 1 band maar uit alle getekende bands. Maar om nu zelf een plaatje te gaan uitbrengen, komt toch heel wat bij kijken! |
|
coole hoes en dito nieuws. ben benieuwd hoe dit uitpakt. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: verlegen? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Als ik iedere muziekant die ik van gezicht ken moet gaan aanspreken op een festival, dan is er geen tijd meer om bands te checken. ;-) [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 18-12-2008 17:48] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: nee hoor, dat uitbrengen van een plaatje geeft echt geen probleem (en dan bedoel ik geen cd-r etc crap). wat meer moeite kost is het verspreiden van zo'n (zelf)uitgebrachte cd. |
|
Als dit maar goed gaat komen, de verwachtingen zijn weer veel te hooge gespannen. |
|
Hopelijk geen Dissection debacle. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |