|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wie niet waagt wie niet wint. Kijk Pestilence is mijn zielskindje, uterwijk en choy spelen mee...dat zijn ook bekende namen die in pestilence hebben gespeeld dus tja...Mijn metal stijl van gitaarspelen is gewoon die van Pestilence...het klinkt naar Pestilence...herkenbaar. En laten we wel zijn...De muzikanten nu spelen beter dan het vroegere werk |
|
quote:gaat je post over pest ? graag schoonhouden dit topic, beste topic vervuiler. Fuck the world and fuck you |
|
quote: wilde ik net vragen.... |
|
quote: en dan saldiac met zn cd foto's pffff HAHAHAHAH |
|
Ja gvd, heb ik "Malleus maleficarum" opgezet is het nog niet goed. Jullie zijn gewoon allemaal jaloers. Lekker puh. |
|
quote:Dat is me nieuwe lover, even dimmen he mameli, anders wordt er alsnog gemat! Fuck the world and fuck you |
|
Bwahahahaha.... Sorry, heur. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Kijk nu praten we...kan ik eindelijk mijn freefight trainingen met mn sparringspartner eens in de praktijk brengen heheheh |
|
quote:Het is hard schoppen tegen 120 kilo spek hoor. Fuck the world and fuck you |
|
Dat gevecht ga ik wel mooi opnemen met m'n camcorder. Kan dan als bonus feature op een Pestilence DVD gepleurd worden. |
|
quote: Voor bij de dvd-verzameling. En dan kan je daar weer een foto van maken en die in dit topic posten. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Niks, geen foto's van mijn DVD-verzameling. Heb bijna geen DVDs en mocht ik nu opeens beginnen dan moet ik weer aan Ed's mediakamer denken en al die kasten vol met DVDs. Nee, geen beginnen aan. |
|
quote: hahahaha.. |
|
zooooooooooooooooooooooooooooooo....... slllllllooooooooooooooooottttttttttttttttttttjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee en in het volgende pestilence topic gaan we het hebben over pestilence... en nu maar knus naar jullie warme nestjes... en, denk er aan, oogjes dicht en snaveltjes toe! |
|
quote: Hej ik was sowieso ook van plan te komen filmen; dat wordt een multi-angle cam hehe The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ben je ook nog van plan iemand te pijpen? |
|
quote:ehh ik niet hoor ik ben meer een ontvanger. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zeg, ik zag dat jij de Vampire Magazine url in je profiel hebt staan. Heb jij ooit voor ons geschreven? Zie geen Maurice in de waslijst van ex-medewerkers staan i.i.g. Multi-cam fight tussen mental en Mameli? We moeten dit gewoon live gaan uitzenden man. Vet geld binnenhalen! |
|
quote: je bandnaam wordt genoemd en je voelt je gelijk beledigd ofzo?... als je t goed had gelezen sprak ik mijn verbazing uit en gaf niet echt heel erg af op asphyx' muziek... Ik vind t gewoon verbazingwekkend dat hoe moeilijker muziek mensen componeren hoe meer gezeik er is van de luisteraars. Dat ik Asphyx als voorbeeld nam was puur omdat de band voor mij samen t boegbeeld van death metal was/is vanaf toen death metal mij t eerst in de oren vloog. Je hebt gelijk, twee verschillende bands met een verschillend geluid. alleen reageren als je een nog stommer antwoord als vorige keer kan verzinnen hè!!! |
|
quote:Alleen als mr. gebedi scheids is. Fuck the world and fuck you |
|
Mooie laatste posts in deze topic, zeg, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Zal ik Stephan gelijk eens mailen dan. |
|
quote:Een beetje meer respect mag wel snarky...want wat heb jij nou helemaal gepresteert op muzikaal gebied ? Fuck the world and fuck you |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |