|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Consuming Impulse is ook mijn favoriet ja, geweldige cd. Met de daar op volgende cd's kan ik toch wat minder. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
maar ik heb het gevoel dat de nieuwe ook naar Consuming zal gaan signature |
|
Hehe, met Wildoer achter de trommels staat in ieder geval vast dat er op het gebied van drums vast genoeg te smullen gaat vallen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
jips! blijkbaar zou hij de nieuwe Old Man's Child gaan inspelen ook signature |
|
quote: Je hebt geen idee wat je zegt voordat je de schijf gehoord hebt. Het is niets wat je eerder gehoord hebt van Pestilence dus.....De C.I. sound heeft echt meer te maken met de subtiele flanger sound die we over de gitaar hebben gegooid. Dat was de gimmick...Deze plaat is gewoon WOW!!! Heel snel: Horror Detox op de myspace en dan zeg maar wat je we van denkt!!! |
|
Hmmm, wat een gezwam zo zonder voorbeelden van nieuwe nummers. Boeiender |
|
quote:de tering, gast, zeg even wat positiefs ofzo.altijd dat negatieve van je hangt me de keel uit. Fuck the world and fuck you |
|
flanger? gaat Pestilence de spacy kant op? of is het enkel om wat stereo te creƫren? signature |
|
O.k. degene die in Hedon van het podium was gegooid (incl.gitaar) was de zanger/gitarist van Usurper. Ik sprak net iemand die het op video heeft zelfs. :-) Zo, en dan nu definitief terug naar Pestilence. |
|
ok, wat verwachten we van die nieuwe schijf ? ik persoonlijk geen zak, dan kan het enkel maar meevallen, ik ga hem uiteraard wel even checken als ie uit is... [Dit bericht is gewijzigd door mental op 02-01-2009 22:14] Fuck the world and fuck you |
|
Ja, waar blijft die nieuwe nummer? |
|
quote: ik heb hoge verwachtingen. omdat pm zich met dat ene project zich heeft kunnen uitleven op de rap etc. dus ik ga er vanuit het dat er weinig van zulke dingen te horen zijn op de aanstaande cd en het dus een redelijk rechtoe-rechtaan deathmetal cd zal zijn (ten minste, zoals we gewend zijn vanpestilence). [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-01-2009 22:25] |
|
De aanloop naar de nieuwe Pest lijkt verdomde veel op de aanloop naar Fitna TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote:Hehe, ik hoop ook dat het een pure death metal schijf zal worden, zonder al teveel technisch gefreak of andere shit invloeden... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Patrick omschreef het als mix van Testimony met bruutheid van Consuming. Is dat al teveel technisch gefreak? |
|
quote:wat denk jezelf? [Dit bericht is gewijzigd door mental op 02-01-2009 23:05] Fuck the world and fuck you |
|
quote:Klinkt perfect. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja, TMDC is er niets bij... Boeiender |
|
quote:jawel, die zijn gewoon kut. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wat ik denk is in dezen irrelevant nietwaar? Maar waarschijnlijk vind je dat al ontiegelijk kut ende technisch. |
|
quote:hehe, nee. toch niet. maar death metal moet in mijn ogen wel beuken, en naar mijn smaak haalt teveel technisch geneuzel de kracht van de muziek weg. wat niet wil zeggen dat ik het niet knap vind van de muzikanten die zo technisch kunnen spelen. Fuck the world and fuck you |
|
Dat zei je van Arch Enemy ook signature |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
Om in te binden m.b.t. Arch Enemy en ook een beetje on topic te blijven: heb in 1997 Arch Enemy zien optreden voor een handjevol mensen en met Peter Wildoer op drums. [Dit bericht is gewijzigd door VM Saldiac op 02-01-2009 23:32] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |