|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het is allemaal wat.... Maar Patrick, gaat de hele "opname" band ook mee op tour? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Leuk, een nieuwe Pestilence |
|
quote: Voor zover ik weet is er alleen een top 3 van deathmetalbands die van de band leven: Cannibal Corpse, Morbid Angel en Deicide. Nogal weinig gezien het aantal bands in die stijl. Het geld dat de rest van de bands ermee verdienen lijkt me dan ook niet doorslaggevend interessant voor muzikanten die daarnaast een gesetteld leven hebben. Ontopic: Leuk trouwens dat de nieuwe cover de 'ancient mechanical ball' weer heeft, al snap ik de kroon/ dode koning niet in de afbeelding; zal wel in de teksten terugkomen.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: six feet under en entombed mischien ook? |
|
Off-topic. Volgens kunnen Krisiun en Vader er ook van leven. On topic Ben echt benieuwd hoe het nieuwe werk van Pestilence gaat klinken. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: |
|
quote: Ja, dat is een vereiste. Deze keer hebben we het laten vastleggen. Zodat ik niet weer dat zelfde gedoe krijg als met Reinert. Een goede drummer is bijna nooit te vervangen. Patrick. |
|
quote: Er zullen er vast meer zijn die er best wat aan verdienen, maar geloof mij nu maar, voordat de band wat verdient heeft iedereen al gegeten. Het platenlabel en z'n medewerkers, managers, tourmanagers, roadies, geluidstechs, lichtman en merchverkoper. Verder hotelkosten, tourbus en ga zo maar door. Het enige waar een band echt wat aan kan verdienen is merch., mits je natuurlijk dat ook al niet hebt weggegeven in je platencontract, wat tegenwoordig trouwes al gewoon is. De mummie met kroon is eigenlijk niets anders dan dat het de wederopstanding van pestilence voorstelt. De wederopstanding van ons en de moderne kroon (en niet zo'n typisch oude egyptische )symboliseert het nu. Tja, en die mechanical sphere mocht natuurlijk niet ontbreken.... Groet!! |
|
quote: Ik geloof je meteen, maar vind t wel frappant; de band zelf, waar eigenlijk alles om draait, staat dus als laatste in de rij waar de centen worden uitgedeeld.. quote: Overigens mss een tip -afgekeken van een andere band- is reprints verkopen van oude shirtdesigns..oude merch van toen heeft nogal kvlt-waarde en lijkt tegenwoordig steeds onbetaalbaarder te worden.. quote: Ok cool! Die tombe-achtige omgeving deed me trouwens ff terugdenken aan de Land of tears video. De mechanical sphere hoort er idd bij net als Eddie bij Maiden hoort ed.; valt ook goed op te varieren bij toekomstige releases. Wat vind je btw van de aanvankelijke cover van Spheres die op de Metalmind re-release staat? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-12-2008 17:05] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het is niet frappant, zo zit deze maatschappij gewoon in elkaar. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: + Opeth? Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: Ja hallo, ik wil wel wakker naar huis kunnen rijden, graag! |
|
Flikker nou verdomme maar eens een nummer online, t zal tijd worden! |
|
Idd, ben ook benieuwd. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dan vraag je om muziek..en dan is de topic dood!! Dakantochnie! |
|
Dat gaat ook komen, maar de plaat komt pas in februari uit, dus dat zal wel ff over t jaar getild worden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik zeg ook dat er een bak geld in omgaat. Niet dat de band deze krijgt. Ook denk ik dat er rondom Pest veel geld omgaat. Weet niet of de band daar veel van terug ziet. Aan de ene kant zou het niet uit moeten maken of er veel geld in om gaat. |Het gaat tenslotte om de muziek, mijn interesse is bij de samples wel gewekt. |
|
quote:Als Pat zelf ook overtuigd is van het feit dat er veel geld omgaat rondom Pest, dan zal hij zeker meer uit de onderhandelingen hebben kunnen slepen.. immers, bieden Label A niet meer terwijl er toch veel geld omgaat, dan zal een ander label gretig daarop in springen. TOCH, een vetpot is het niet! Vanzelfsprekend gaat het om de muziek (voor fans en bij de meeste bands ook voor de muzikanten), maar het zou toch fijn zijn als je als muzikant toch ook wat financieel eraan overhoudt |
|
Eigenlijk is dat helemaal niet fijn.. Vanaf dat moment gaat het vaak mis.. wat is er mis met 50 euro en een krat bier? |
|
Als het maar niet zo'n reunie band wordt met een stelletje lamzakken op het podium. Want dat zijn 80% van die kloten reunie bands van de afgelopen jaren....totaal geen pit! Vooral voor fans...soms moet je het verleden gewoon het verleden laten en je er bij neerleggen dat je er toen niet bij was....zoals toen wordt het toch nooit meer. Plenty geweldige nieuwe bands om uit te checken zeg ik altijd maar. |
|
quote:Pica? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
quote: Volgens mij wil Mascot binnenkort een song vrijgeven op onze myspace.... |
|
quote: Maar je hebt dus geen hekel meer aan het deathmetal publiek? Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |