|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Uterwijk is speciaal overgevlogen voor de fotoshoot en tevens om van de 3 gekozen songs de leads in te spelen. Voor de gitaar opnames van de cd is gewoon te weinig tijd in zo'n (dure) studio. Maar dat gebeurd all the time hoor, dat meestal 1 gitarist, de slagpartijen voor z'n rekening neemt...Live is Pat U. er gewoon bij.... Het materiaal was gewoon al bijna helemaal geschreven voordat ik weer contact met hem kreeg... |
|
Kidzzz? Niet iedereen is hier 16, hè. Maarre, zwaar benieuwd naar de nieuwe plaat én hoge verwachtingen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Geestelijk toch nog altijd, Wim? Heej Patrick! Yeah life's fine! Laatst nog Nocturnus mogen zien, weliswaar zonder Mike Davis maar toch erg gaaf.. Die video-snippets beloven idd!! Vooral de groovende stukken in het filmpje met Tony wekken dat lekkere oldschool-gevoel op!! Ik hoop op veel van dit haha! Ik lees dat je blij bent met de gruntsound; ook daar ben ik erg benieuwd naar; vond 't vroeger altijd al gaaf klinken!! Persoonlijk hoop ik dat je een paar van die melodieuze, ademende, leads van Testimony erin gestopt hebt (naast de andere stijlen leads) ed; de stukken die Tony basst geven al de combi aan van de vette typische riffs met de lekker zieke over-the-top technisch freaky stuff!! Super!! ! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-11-2008 23:55] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Gaaf! Hoe ben je daar terecht gekomen? Tof trouwens..ik weet dat er op dit forum naast Nl's en Belgen ook mensen uit Engeland en Scandinavie posten, maar vanuit de USA had ik me niet gerealiseerd! Opnames zijn super; ik film graag complete concerten trouwens, maar hoop dat de bands zelf dvd's uitbrengen..hint hint The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ah kijk. Cool dat ie wel nog wat solos kon meepikken dan. Wat me ook opviel: 3/4 van de band is kaal hehe. Niks mis mee, ben ik zelf ook. Lekker gemakkelijk. |
|
quote: Werk. Maar na komende zomer zit dat werk er hier op. Ben momenteel aan het solliciteren. O.a. in Amerika en Europa. Afwachten wat dat wordt. Ik ben te lui om hele optredens op te nemen met m'n HD videocam. Neemt ook veel geheugen in beslag. Daarbij beginnen m'n armen al na 5 minuten volledig lam te raken haha. Ouwe lul ben ik, trots op ook. Maar een paar nummertjes van Pestilence wil ik wel opnemen ja. Wordt sowieso wel een gezellige boel op MDF met al die Hollandsche bands. Weer kleppen met Ed en Stephan van HOB, ook bezig om wat af te spreken met Karl van Bolt Thrower. Ja dat wordt een mooi feessie! |
|
quote: Dat heb je beter uitgezocht dan ik: ik verhuisde naar Seattle net voordat daar de grunge op uitbarsten stond. Ik heb er in de 8 jaar dat ik er woonde verdomme niet eens Metal Church zien optreden, zo slecht was het met de metal scene gesteld Overigens: dik jaloers dat je daar op MDF Atheist en Gnostic kan zien! Ik hoop dat die komend jaar deze kant op komen. Back on topic: dit klinkt al veelbelovend, als eerste voorproefje! Als het een beetje een graadmeter is, denk ik dat ik deze reünieCD een stuk beter ga behappen dan de slappe hap van Cynic! |
|
Naja, tis hier ook in deze tijd geen vette hap hoor. De meeste toers slaan de stad waar ik woon meestal over. Toen ik net verhuisd was duurde het zo'n 6 maanden voordat er een goede toer (Opeth/Dark Tranquillity) ons aandeed. Soms rij ik op een avond op en neer naar Cleveland (wat in totaal zo'n 5 uur rijden is) om een leuke toer te kunnen aanschouwen. In januari spelen daar COF, Satyricon en Septic Flesh dus hopelijk valt het een beetje mee met sneeuwval en gladheid. De afgelopen 2 winters waren i.i.g. echte winters met veel sneeuw en temperaturen van -23 Celsius. On topic: jammer dat die snippets alweer offline gehaald zijn maar ze klonken i.d.d. vrij goed. Hoop dat men t.z.t. een volledig nieuw nummer op hun myspace zet. Ben benieuwd naar de grunt van Patrick en hoe de Pestilence sound anno 2008 zich laten aanhoren. @ Patrick: is al bekend limited de limited edition v/d nieuwe plaat gaat worden? Wellicht moet ik 'm via de importkanalen verkrijgen voordat ie uitverkocht is. |
|
quote: Volgens mij gaat het om de eerste 2.000 cd's die verkocht gaan worden. Neuj hoor, als je er eentje wilt, regel ik dat wel voor je....geen probleem! |
|
quote: |
|
quote: Ik mag kidzz zeggen, ik ben 40 mijn vriend!!! |
|
quote: Ik zie trouwens dat je mijn persoon goed verdedigd tegenover die gasten die posten op MDF forum...Halve info en grote bek dat ik geen oude nummers speel....wat een onzin!!! Daarom breng ik zeker ook die oude tracks uit!!! |
|
quote: Ik in april ook alweer, mede ouwe lul. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 07-11-2008 21:10] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
het stukje gitaar liet al zeker lekker horen dat t als goeie ouwe pestilence klinkt, de drumstukjes doen vermoeden dat t flink hakken gaat worden, ik ben erg benieuwd, zowel naar de cd als de optredens, kom maar op met de zooi.. |
|
quote: Ja lezen is een kunst he. Vooral als ze dan ouwe blabbermouth-berichten erbij halen i.p.v. het interview dat je met mij hebt gedaan. We kijken t.z.t. of ik makkelijk via ebay of wat dan ook aan die gelimiteerde editie van "Resurrection macabre" kan komen. En anders heb ik je e-mailadres nog. Ennuh, ik ben inmiddels ook alweer 31 haha. [Dit bericht is gewijzigd door VM Saldiac op 08-11-2008 3:38] |
|
quote: ik ben zelfs al 41! en wat is het MDF-forum? |
|
quote: Patrick, komt de nieuwe plaat ook uit op vinyl??? [Dit bericht is gewijzigd door mokka op 08-11-2008 12:15] |
|
quote: Ok, logisch dat je het met zorg uitpuzzelt; ben uiteraard zeer benieuwd! In mijn beleving heb je minstens 3 verschillende stijlen van soleren; melodieus, hysterisch freaken zeg maar en over-the-top technisch (incl toegepaste effecten) en daarnaast pas je dynamiek toe in een compacte compositie, dus kortom: eigenlijk verwacht ik niets minder dan een te gek gave plaat haha! Dat wordt rap op jacht naar de limited edition tzt... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Da's het Maryland Death Fest-forum waar Pestilence volgend jaar speelt: http://www.smnnews.com/board/forumdisplay.php?f=150 |
|
quote: wow, the oldies are coming!!! |
|
quote: Neuj, uitpuzzelen doe ik nooit, ik neem het altijd first take op..het moet wel spontaan komen. Zelf speel ik nooit een solo twee keer hetzelfde, niet omdat ik het niet kan maar meer omdat er meer mogelijkheden zijn...maar goed de fans willen wel enige aanknopingspunten hebben, en daar hebben ze ook gelijk in !! |
|
quote: Voor zover ik weet niet, maar het zou natuurlijk oh zo mooi zijn.... |
|
quote: Zoals ik al eerder zei: deze plaat gaat crushen, de bruutste pestilence riffs, uitgevoerd door uiterst vaardige muzikanten choy en wildoer....live gaan we los!!!! Patrick. |
|
quote: Tof trouwens, dat jacobse...je bijnaam en van es..... welke duizend? Wij hebben middelen in de verschaffing van cacoine, euh, cociane.... ken je???? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |