|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Foei, stadsventje.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nu volg ik dit soort 'discussies' helemaal niet en bemoei me er verder ook niet mee, maar uitspraken als quote: doen je post dus helemaal teniet, want blijkbaar boeit het je dermate dat je de moeite neemt een account aan te maken en een reactie te typen en te plaatsen. Om vervolgens dan in diezelfde reactie aan te geven dat het je niet boeit, is hetzelfde als zeggen dat je geen homo-erotische gevoelens hebt terwijl je pielemans in een harige mannenkont zit. |
|
quote: En blijkbaar zit jij met je hele kop in iemands reet want ik zeg 2 verschillende dingen; ik reageer om een aantal onzinnige opmerkingen over mijn persoon te ontkrachten en los daarvan geef ik aan dat andermans meningen over mijn bands me niet boeien. Beter lezen dus! En dit is het laatste wat ik erover te zeggen heb... dit is een pestilence topic en geen Gebédi topic dacht ik... veel plezier verder... |
|
quote: Als je goed kunt lezen, wordt zijn post niet tenietgedaan. Je moet het stuk in zijn geheel zien en niet even een enkel regeltje buiten zijn context plaatsen. Als ik jou was, zou ik dus nog maar even wachten met solliciteren bij een detectivebureau Edit: Dju, was Gebédi me al voor [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 01-01-2009 22:34] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Zing en gitaar jij niet bij Pestilence dan? [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 01-01-2009 22:25] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik zat al rond te kijken in Gebédi's kont, maar daar zit er in ieder geval geen. |
|
De heer G. heeft iig gelijk dat dit idd topic Pestilence betreft quote: Vakantie is bijna voorbij.. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-01-2009 3:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vind dat de heer Gebedi als het grote brein achter HoB wel een eigen topic heeft verdiend TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Niemand houdt je tegen er een te openen... |
|
Mr.G houd helemaal niet van ZM dus waarom zou je een topic openen voor die flapdrol Straks krijg je nog een ram voor je kop, ik zou me twee keer bedenken bij zo een actie hoor. Fuck the world and fuck you |
|
Iedereen een eigen topic, gaaf! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Blabla.. ik wil een nr, hou op met mekkeren en post een nieuw nr!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: http://www.myspace.com/thanatos666 Thanatos heeft wel een nieuw nummer online staan! |
|
quote:ja, dan mag jij er ook wel 1 natuurlijk jij bent toch min of meer medeverantwoordelijk voor de metal scene zoals we die nu kennen in holland. JD wordt zwaar onderschat, altijd al gevonden. Fuck the world and fuck you |
|
Ja maar we zitten nu in het Pestilence topic "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hehehe. Maar jbassist heeft wel gelijk. En er is al jaren een jd topic. Dussssss, ontopic!!! ;-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vind wel dat middelvingetje bij mr.G zijn post wat kinderachtig hoor, ik had een meer volwassen post verwacht. Fuck the world and fuck you |
|
quote:ik lees dit wat laat maar moest er wel even om lachen. RH, in de aardschok altijd posi over metalbands, maar voor het krantje waar ie voor werkt altijd negatief... Fuck the world and fuck you |
|
Het verhaal van de 'knal voor de kop' in Hedon klopt niet. Er speelde ooit een andere band uit de regio Rotterdam in de oude Hedon - ik ben al tien minuten aan het piekeren hoe die ook alweer heette. Kom ik nog op terug. Anyway. Hun zanger/gitarist deed een potje bijdehand tegen het publiek en werd vervolgens tijdens het optreden door twee stamgasten (namen bij de redactie bekend) opgetild en met een mooie ronde boog van het podium gelanceerd. Geloof het of niet... die zanger/gitarist heette volgens mij Patrick. Ik heb in de oude Hedon bijna alle metalshows gezien. Ook Thanatos. En hoewel Stephan destijds best een grote bek had, zagen veel mensen daar in Zwolle best de charme van in. Thanatos was destijds ook erg goed, met Erwin de Brouwer op gitaar en Remo op drums. Zo, en nu weer over naar Pestilence. Die trouwens op 26 mei 1989 ook een vette show in Hedon speelden. Incl. Van Drunen en Randy Meinhardt. [Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 02-01-2009 21:06] |
|
Haha, dit topic is onderhand een aardige ouwe lullen topic met allerlei ouwe koeien die weer es uit de kast gesleurd worden. Als Mascot nou es dat nieuwe nummer online pleurt gaat men hier ook wel weer over Pestilence lullen. |
|
bende mietjes TMDC knalt ieder optreden puur muzikaal iedereen voor zijn kop signature |
|
quote:lazer op man, TMDC is de grootste kutband die er rondloopt op hollandsche bodem. dan wordt ik nog liever gestraft met pestilence. Fuck the world and fuck you |
|
vergeet Misty Mourning niet! signature |
|
quote:Zelfs MM is nog beter dan TMDC, echt wat een zeikband vind ik dat. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |