|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
uhmmz, ja, als ik een haarbal zie lopen dan zeg ik wel hoi Life doesn't get much better than this! |
|
hahaha, mooi ik sta waarscheindelijk vooraan in pit of aan rand pit ofsow ennuh ben met Nix duzz Nabua Vonveilla |
|
http://www.pouwels.8m.com/ is best een vrolijke site! |
|
ik ben te herkennen aan een impaled succubus en een H-K en nog wat apeldoorners in de gelederen Je moeder. |
|
jaja zeker, maar mot je ff op debovenste link klikken dan kom ej bij de eigenlijke site, was klein projectje van meD: Nabua Vonveilla |
|
hmz vind er weinig op Je moeder. |
|
hummz beter kijken.... Nabua Vonveilla |
|
ik heb gister 3 kaartjuz weten te bemachtigen, voor Nix Bram en Ik Nabua Vonveilla |
|
Severe Torture + Dying Fetus + Deeds Of Flesh = Lafawijn aanwezig Nabua Vonveilla |
|
Ah, ff kaartjes aanschaffen maar binnenkort. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: /me zeker ook "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: En ik heel waarschijnlijk ook, als Dying Fetus dit keer wel op komt dagen. Vandaag heb ik weer een kaartje gehaald, en ze zijn nog niet op mensen! |
|
quote: Jij was dus ook 1 van de vele ongelukkige, maar goed dat wij nog thuis waren toen we erachter kwamen.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Wij waren daar dus al helemaal naar toe gereden. Behoorlijk vervelend als je enorm veel zin hebt om naar een concert te gaan en het niet door gaat. |
|
quote: Kan ik me voorstellen, ik vond het thuis ook niet echt geweldig lollig ofzo.. Maarja als die bus naar de klote gaat en je krijgt geen vervanging, dan kan je er ook vrij weinig aan doen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat is waar. Maar in september krijgen we als het goed is gelukkig nog een kans! |
|
quote: We gaan erop hopen :D Nieuwe album van Deeds is dan ook uit, 24juni geloof ik en tevens dat van dying fetus, april ofzo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Moet leuk worden zo te lezen! |
|
fuck moet nog steeds kaartjes halen Je moeder. |
|
quote: No meat is sweater |
|
quote: Komen ze dan oook naar de baroeg?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
als ik op die en zaterdag een kaartje bij de deur wil kopen, ben ik dan laat?? of moet het meevallen? |
|
geen idee maar ik haal ze wel een keer alsk er aan denk... het zijn redelijk grote namen dus verwacht drukte... Je moeder. |
|
quote: ja, weet niet, ben maar twee keer in hedon geweest, beide keren met metal, maar nooit echt druk meegemaakt. mischien is ff bellen een goeie optie ja. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |