|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: drom ben ik er ook nooit meer Nabua Vonveilla |
|
quote: Ach .. .wat niet rekt, scheurt wel |
|
zow heey das een interlectueel ver ontwikkelde zin, ondanks dat ik atheneum doe snap ik um nog nie, leg eens uit:-D Nabua Vonveilla |
|
waar gaat het stoere metaltuig heen dan? Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Hebben we het wel over de 22e februari |
|
in iedergeval de laatste tijd nie meer zoveel in zwolle afentoe naar boven maar das ook nie alles hahaha Nabua Vonveilla |
|
quote: Popfront, bluescafe en toch af en toe wel De Dokter ... is ook niet zo dat er ECHT geen metalheads komen daar. Maar er wordt weinig echte metal meer gedraaid. Het is nu hoofdzakelijk een goth-gebeuren ... en Top 40 muziek wordt er ook niet meer geschuwd |
|
hebben jullie nog een beter cafe ofsow dan in zwolle? kan ik jullie wie weet eens daar treffen? Nabua Vonveilla |
|
quote: Klopt, zaterdag uit ergigheid maar eens naar de irish inn geweest en zelfs daar zaten nog meer metalheads dan in de docter.. (naja, 2, maargoed ) Life doesn't get much better than this! |
|
Ach .. het is op zich wel een puik plan om na het concert na te feesten in de Dokter ... eventjes de mensen eraan herinneren dat er nog ECHTE metalheads zijn |
|
ben off, zie jullie ooit welles weer vergeet nie de coldbloodindustries forum te checkuh:-D, http://www.coldbloodindustries.com/forum/forum.php Nabua Vonveilla |
|
klein probleempje dan ist voor 18 jaar en ouder ben jammer genoeg nog geen 18 Nabua Vonveilla |
|
quote: Achja.. de docter heeft flesjes HJ en geen trance... in goed gezelschap is het er wel uit te houden. Life doesn't get much better than this! |
|
als je dr s'avonds in komp wel ja:-S Nabua Vonveilla |
|
Daar heb je als 19-jarige weinig last van Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Of als bijna 22-jarige |
|
quote: Hehe Hell yeah Als het dan niet vol is en je je kont niet meer kan keren, dan gaan we wel er naast naar het blues cafe. [Dit bericht is gewijzigd door Fedaykin op 03-01-2003 23:29] Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Ja ja ... Wilfred heeft nog wel eens goeie ideëen!!!!! (995e post!!!!) |
|
quote: Als we zo gaan beginnen.. dan ben ik een bijna 20-jarige Maar in zwolle hoef je volgens mij niet zo oud te zijn om ergens binnen te komen. De enige plaats waar ik ooit niet binnenkwam is de bloopers en daar was ik alleen maar blij om Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Bij de Dokter moet je 18+ zijn om er zaterdag in te mogen |
|
uhmmz, zijn en komen is een groot verschil. Ik kom ook regelmatig 21+ tenten in (niet dat je daar vrolijk van wordt, maar je moet wat als je met collega's op stap gaat) Bovendien loopt er bij de docter extreem veel 18- volk. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Pain of Salvation is toch best een grote, goede band hoor. Ik kom zeer waarschijnlijk ook wel. |
|
Naja, ik ben dan mischien 15 jaar maar lijk wel oud dus ik kom dr vast en zeker in hahaha Nabua Vonveilla |
|
quote: Nou, die uitsmijters bij de Dokter zijn real fucking bastards! Cadaveria heeft ooit eens bijna slaande ruzie gehad omdat ze Valorian niet binnen wouden laten omdat ze niet geloofden dat ie boven de 18 was (hij was toen 21 ) en hij had geen ID bij zich ... |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |