|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Val ziet er dan ook uit als een 12-jarige. |
|
Uhmmz, er lopen zo vaak overduidelijk minderjarige mensen rond. Een collega van me is ook 16 ofzo en die komt er ook altijd in (tis wel een meisje, maargoed) Life doesn't get much better than this! |
|
quote: je bent zelf ook nog maar 15 I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
tering, dat wordt een heftig weekje. dinsdag: 1 jaar met vriendin woensdag: Satyricon in Groningen zaterdag: Blood red Fucking Throne YEAH! |
|
quote: wel ff alles lezen he;-) had ik namelijk al vermeld Nabua Vonveilla |
|
Tja, dat zag ik later pas.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hehehe, tis ok Nabua Vonveilla |
|
quote:hey vechten?? Vorige x was het met een uitsmijter.. zo'n knaapie als dat jij bent kan ik met 1 vinger optillen. Dus een beetje dimmen jah! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Alle uitsmijters zijn eikels. Het woord zegt genoeg. |
|
quote:vooral die.. hij heeft al een een barkurk onder m'n kontvandaan gepakt zodat ik loeihard op m'n stuitje terecht kwam. Toen heb ik hem wel een klap kunnen verkopen! Gelukkig hebben ze in de hedon geen uitsmijters Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Er zijn trouwens ook wel toffe uitsmijters... Bij mij werd ooit toen ik bezopen was de tafel onder mijn kop weggetrokken zodat deze op de grond viel. Die gast heeft me toen netjes geholpen om de asbak op de tafel te zetten. Om maar eens gruwelijk off topic te gaan. |
|
quote: bij de doctor hebben ze ook afentoe zon vrouw dies wel tof Nabua Vonveilla |
|
ik kom er wel in Je moeder. |
|
quote: Mwah, mischien als je op je tenen gaat lopen Life doesn't get much better than this! |
|
zeg jij, kben groter dan jij hoor uhmz toch? msn werkt niet btw... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-01-2003 17:44] Je moeder. |
|
ik was daar paar keer geweest, kwam makkelijk naar binnen en was ngo lang geen 18. |
|
Maar zijn er nog meer gegadigden voor de gig in Hedon? |
|
ik dus Je moeder. |
|
Zwolle here I come Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wordt een lange reis Hub... maar goed als jij er niet bent gaat het ook niet door natuurlijk... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Ach,Zwolle ligt ook nog in Nederland dus het is allemaal te doen he we blijven gewoon weer in de auto slapen.Het echte Rock&Roll leven Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
- ¿¡Mr.Lafawijn¿¡(daan) - Carnagath - Cadaveria - Valorian - Fedaykin(g) - Nix - 0Tolerence + aanhang - Karnivoor (toch?!) - Soepkoeltoer - H-K - Hub de Gallier - Karnivoor - Hoolie99 |
|
Zozo das al een beste rij!!! Nabua Vonveilla |
|
Er kan nog meeeeeeeeeeeeeeer biiiiiiiiiijjjjjj!!!!!! |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |