|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Damn, geen Breda dus... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Waarom zijn goede concerten altijd zo ver weg Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Voor mij is het maar 2 minuutjes met de fiets |
|
- Carnagath - Cadaveria - Valorian - Fedayking - Nix - 0Tolerence + aanhang Ik ben er zeker bij, Severe torture en BRT heersen! En ik ben er waarschijnlijk op zaterdag in zwolle "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:als ik mee fiets doe je er 7 minuten over. Er zijn dus slaapplaatsen bij ons! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 01-01-2003 21:11] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
verrek zwolle, ik dus ook Je moeder. |
|
zaterdag 22.02 : Hedon in Zwolle - Carnagath - Cadaveria - Valorian - Fedayking - Nix - 0Tolerence + aanhang - Karnivoor (toch?!) [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 28-12-2002 19:35] |
|
zaterdag 22.02 : Hedon in Zwolle - Carnagath - Cadaveria - Valorian - Fedaykin(g) - Nix - 0Tolerence + aanhang - Karnivoor (toch?!) Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Bussum, waarom niet, denk dat ik daar wel zal zijn. |
|
quote: er is een goede verbinding tussen zwolle en arnhem (en nijmegen) en zwolle en utrecht. (op een zaterdag kun je het daardoor nog erg laat maken, moet je wel ver reizen, via utrecht en daar de nachttrein naar arnhem of nijmegen nemen). |
|
heey wie was dr in arnhem paar maandjes geleden ook bij? ik wel was wel kickuh duzzz, en die 2 die uit zwolle kwamen wie zijn dat dan, ik zit daar opt meander duzzz Nabua Vonveilla |
|
achja, voor de bands hoef ik het niet te doen, maar metal in zwolle moet gestimuleerd worden. Ik zal er dus zijn. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Metal in Zwolle wordt op zich best gestimuleerd ... Het meest nog door Popfront (waar ik ook werk) en Hedon ... |
|
Jawel, maar het is voornamelijk het wat kleinere spul wat er komt, sinds annihilator heeft hedon niet meer wat leuks gehad. Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik niet heel goed op de hoogte ben, aangezien ik ondanks dat ik een rasechte zwollenaar ben er maar zelden uitga ofzo. Life doesn't get much better than this! |
|
- Carnagath - Cadaveria - Valorian - Fedaykin(g) - Nix - 0Tolerence + aanhang - Karnivoor (toch?!) - Soepkoeltoer |
|
- Carnagath - Cadaveria - Valorian - Fedaykin(g) - Nix - 0Tolerence + aanhang - Karnivoor (toch?!) - Soepkoeltoer - H-K Life doesn't get much better than this! |
|
HK docter zuigt laatste tijd he???? en wrom staat mijn naam nie in lijstje:-S Nabua Vonveilla |
|
Het lijstje wordt al groter! MOOOI! |
|
en mijn naam staat er nog steeds nie in;-) Nabua Vonveilla |
|
hmmm. ben al heel lang niet meer in Hedon geweest, ik geloof dat ik nog een muntje van ergens het liggen . |
|
quote: Genau, ik zit als ik al uitga in zwolle ook meer in het bluescafe. Afgelopen woensdag draaiden ze daar ook nog vrij aardige muziek en ze hebben er pints murpheys en pullen hj Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Als je wilt struikelen over de 15 jarige wannabe huppelgoths vind je daar iets van je gading .... |
|
- ¿¡Mr.Lafawijn¿¡(daan) - Carnagath - Cadaveria - Valorian - Fedaykin(g) - Nix - 0Tolerence + aanhang - Karnivoor (toch?!) - Soepkoeltoer - H-K dan zet ik het er zelf wel in:D Nabua Vonveilla |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |