|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben te herkennen aan.. hmmz.. ik wil niet eens herkend worden! Life doesn't get much better than this! |
|
euuyy nog een paar dagen! hoerrra! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: quote: volgens mij heb ik nix en dat meisje me dreads dan wel eens in de docter zien wandelen... Je moeder. |
|
karnivor is te herkennen aan de lompe neandetaler naast hem. |
|
heej, gaan we schelden? ow..zooo... Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Nix komt volgens mij nooit meer in de docter, maar de kans is groot dat je "het meisje met dreads" er hebt gezien, vanmiddag was ze er zelfs nog. |
|
zozo Bram biecht maar eens op wie is de indo met de dreads.... Nabua Vonveilla |
|
je zal me niet herkennen, want niemand kent mij "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
willen we dat dan? Life doesn't get much better than this! |
|
euhhhh "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ga in Hedon op je kop tegen de muur staan en roep keihard: ZWIEBELZWIEBELBLAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!! Dan komt het vast wel goed! |
|
quote: Je user icon!? |
|
Ik ga vanavond lekker naar Bussum!! Gaan er nog meer mensen?????????????????????????/ Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
weet nog niet of ik ga, heb verjaardag feest van vuig.. kan ie niet ff eerder vertellen ofzow... |
|
quote: Nee... heb mijn haar tegenwoordig altijd in een staart. En je hebt me vast al wel es gezien onbewust, ik jou iig al vaak zat Life doesn't get much better than this! |
|
ik zou je wel kunnen herkennen, denk ik. |
|
Heeft iemand enig idee of er ook stands van labels zullen staan? Zou wel leuk zijn als ik een paar cdtjes zou kunnen scoren. Aangezien daar bij Satyricon een chronisch tekort aan was. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
meestal staat er alleen maar een standje met merchandise van de spelende bands, er is ook niet zo heel erg veel ruimte voor dat soort dingen. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: In Zwolle?! |
|
Tja, daar woon ik, dus ja Maar ik stap zowieso nooit op mensen af, zie het nut van al dat gemeet nooit zo in. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik ben er ook met mijn beertjes. |
|
quote: Weet we in ieder geval wie we moeten rammen in de pit "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik denk dat mijn beren jou eerder dood zullen rammen, kneus. |
|
quote: hehe, moet ik hier nog serieus op reageren. "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |