|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Gewoon naartoe gaan dan weet je het...en vind je er geen zak aan, dan ga je toch gewoon aan de bar hangen en jezelf voltanken |
|
gewoon voorbeeld aan jou nemen zeg maar. |
|
HEUY!!!! Zeker!!!! |
|
quote: ook in de docter toevallig? en ook van floris? Je moeder. |
|
quote: Ook in de docter ja, van een comrad, maar die had ze weer van iemand anders gekregen dus dat zou makkelijk kunnen. |
|
had jij gisteren toevallig een dying fetus shirt aan? Je moeder. |
|
quote: Eej, had jij gister trouwens een blek metol shirt aan? volgens mij heb ik je gezien! Life doesn't get much better than this! |
|
quote: volgens mij heb ik jou zelfs bier gegeven Je moeder. |
|
Owjajoh? wat is de wereld toch klein Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Nee die gast die een Dying Fetus shirt aanhad heet Mart, ik had een Iron Maiden shirt aan (Brave New World). |
|
Hehe, eerste twee bands zaten we aan de bar, klonk niet erg boeiend iig. Laatste band, accelerate was heerschend. Een iron maiden kloon, maar beter goed gejat dan slecht verzonnen! Zanger had een erg mooie stem, geweldige band. Life doesn't get much better than this! |
|
maar waarvan was dat kaartjuh nou dat bram kreeg dan? Nabua Vonveilla |
|
uhmmz, voor accelerate (was erg gaaf), restive child (zaten we aan de bar) en symmetry (zaten we grotendeels nog bij karnivoor thuis, hehe) Op zich heb je niks gemist als je er niet was Life doesn't get much better than this! |
|
was wel leuk jah, maar het gaat hier over een ander concert he Je moeder. |
|
quote: *present* - ¿¡Mr.Lafawijn¿¡(daan) - Carnagath - Cadaveria - Valorian - Fedaykin(g) - Nix - 0Tolerence + aanhang - Karnivoor (toch?!) - Soepkoeltoer - H-K - Hub de Gallier - Karnivoor - Hoolie99 - McDoom - impaled succubus - FRIETBAL!!!!!!!!!!! - HEUY!!!! - B6R6A6M - XdeckX [Dit bericht is gewijzigd door XdeckX op 15-01-2003 16:30] REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote:ej dan moet ik jou kennen.... *ook in popfront werkt* REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
tword al een echt feestje in zwolle!!! Nabua Vonveilla |
|
Volgens mij moeten we al best snel zijn met die kaartjes als ik alleen al zie hoeveel menschen van zware metalen erheen willen. |
|
quote:Hedon is groot hoor Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat vind ik eigenlijk wel meevallen. Maar ik ben er al een poos niet meer geweest dus misschien heb je wel gelijk. |
|
quote:Er is in iedergeval genoeg ruimte voor 19 zm'ers Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Haha, dat is waar. |
|
quote: Ja, en als er veel meer komen zit het vol. blegh, met die bandjes toen naast die metalmarket.. hehe, damn wat druk. Btw, zondag de 26e weer metalmarket in hedon, komen er dan ook weer bandjes? (ik meende zoiets te horen, dan of de vrijdag ervoor) En voor de mensen met wat minder smaak is er vrijdag nu-metal. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Op de site staat in ieder geval niets over bandjes. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |