|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
haha.. nee als je lam bent heb je zo weinig aan een concert denk ik altijd maar, plus ik moest nog rijden Maar ze speelde goed alleen was het publiek wat minder, leek wel of de helft het niet kende "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Echt veel gepit en gebangd werd er niet nee. Alleen aan het einde van het ST optreden onstond er af en toe een minipitje... Doch het was een concert met 3 fijn spelende vettige bands. |
|
Het was een een gaaf concert. Monolit was iets minder, beetje rommelig BRT was wel gaaf en Severe speelde iedereen plat, weer een wereld concert van Severe!!! alleen jammer dat het publiek zo rustig was... er werd pas geheadbanged vanaf de helft van BRT en pas gepit bij Severe. maja... o ja MacDoom waarom ging jij de pit dan niet in:D Nabua Vonveilla |
|
quote:Te klein. Ik duik er pas in als ik echt zin heb en als ie groot genoeg is zodat ik niet omval. |
|
ik vond monolith te mono... severe is niet mijn muziek,ik vind het te eentonig. maar blood red throne kicks ass! |
|
oja mcdoom:cd kopen? haha! |
|
HEUY!!!! BRT was vet, maar Sebier Torture was supervet.....ze beukten er weer zoals vanouds op los .......volgende keer mag Hub rijden |
|
quote: LOL Ik zoek eerst nog wat meer mp3's op Kazaa. |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Jaaaaaa, gisteravond was ontzettend vet! Persoonlijk vond ik Monolith (Nile zonder windows 98) behoorlijk goed. En Blood Red Throne maakte ook alle verwachtingen waar. Wat een bruut concert. Jammergenoeg moest ik daarna de laatste trein naar huis pakken . Het publiek was inderdaad wat kalmpjes. Best jammer dat er bij Blood Red Throne maar een stuk of 5 mensen stonden te bangen. Om het over een pit maar helemaal niet te hebben. En er stond een gast achter McDoom en mij te blehren dat BRT sneller moest spelen . Nou ja, weet hij veel. Verder was het een zeer geslaagde avond met een speciale vermelding voor een ZM-meeting bij de pin-automaat I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Er stond helemaal vooraan zon gast met een ZM shirt. dus ik d8 die zal hier wel komen. maar nee hoor hij had er niks mee te maken zei hij haha maja ik kreeg nog wel een underground tape van hem duzz Nabua Vonveilla |
|
Bedoel je die ontzettend vage wierdo? Die staat idd wel vaker bij metalconcerten. Dat T-shirt heeft hij opgedaan bij de ZM meeting in Enschede. Volgens mij is het geen ZM-er nee. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
nope. maar volgens mij had hij wel het een en ander aan bier op Nabua Vonveilla |
|
Hahaha. |
|
quote: HEUY!!!! Ik zag hem toch echt alleen maar cola drinken.....maar hij was evengoed wel heel erg evil |
|
quote:Hij heeft inderdaad alleen maar cola gedronken.Maar ja,zo gedraagt hij zich altijd,dus ook zonder alcohol En nee,hij is niet van ZM,hij kent zelfs de hele site niet eens. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hmmz, helaas kon ik er door familieomstandigheden op het laatste moment niet bijzijn. Heb weer wat gemist dus zie ik Life doesn't get much better than this! |
|
blood red throne was een slappuh hap, gaaaaaaaaaaap. severe torture was wel te doen maar ook nie geweldig. |
|
zolang die rare mannen mij toffe tapes geven vind het het niet erg dat ze raar doen Nabua Vonveilla |
|
oh verjaardag van VUIG was echt veeel leuker! |
|
Het was erg tof! En ik heb eindelijk bier van Karnivoor gekregen! |
|
Het was wel geslaagd gisteravond, ik was allang blij dat de PA het deed. het zal niet de eerste keer zijn.... |
|
quote: die gast schijnt co te heten.die vent spoort niet.bij noordschok geloofde hij niet dat Vader Vader was.Volgens hem had vader namijk keyboards en maakten black metal hij is wel die hard trouwens want je ziet hem overal! [Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 23-02-2003 22:10] |
|
Die gast heet Michel en komt uit Zutphen. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |