|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
- Carnagath - Cadaveria - Valorian - Fedayking - Nix waarschijnlijk: - karnivoor - impaled succubus |
|
quote: Volgens mij ben ik iets groter. Naja, whatever. gewoon komen iig Life doesn't get much better than this! |
|
ikke ikke ikke maar ik kom dus zowiezo heb die kamer niet voor niks Je moeder. |
|
quote:Je hebt het gevoel te pakken!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hele week te pleuris verveelt zonder internet, zie wel dat ik verslaafd ben... Je moeder. |
|
Dat word meteen 1 februarie kaartjuz scoren! Nabua Vonveilla |
|
quote: Hub dan moet ik ook wel mee he |
|
- ¿¡Mr.Lafawijn¿¡(daan) - Carnagath - Cadaveria - Valorian - Fedaykin(g) - Nix - 0Tolerence + aanhang - Karnivoor (toch?!) - Soepkoeltoer - H-K - Hub de Gallier - Karnivoor - Hoolie99 - McDoom - impaled succubus - FRIETBAL!!!!!!!!!!! |
|
Gaat gezellig worden. Btw@Lies? Weet jij of Karen, arjan en die meuk ook komen? |
|
HEUY!!!! - ¿¡Mr.Lafawijn¿¡(daan) - Carnagath - Cadaveria - Valorian - Fedaykin(g) - Nix - 0Tolerence + aanhang - Karnivoor (toch?!) - Soepkoeltoer - H-K - Hub de Gallier - Karnivoor - Hoolie99 - McDoom - impaled succubus - FRIETBAL!!!!!!!!!!! - HEUY!!!! Gaan we effe een vet feestje maken daar in Zwolle!!!! |
|
Zozo, dat gaat nog heerschen ook (terwijl ik de bands niet eens zo boeiend vind ) Life doesn't get much better than this! |
|
godverdomme BRT heerscht maarja, geen geld [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 10-01-2003 19:02] |
|
quote: No dinero? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 10-01-2003 19:02] |
|
quote:Je kan altijd een half uur kabel bij ons huren Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hehehe ben al in onderhandeling met een medebewoner om zn adsl te verleggen Je moeder. |
|
Ik heb er al zin in! HAMMER SMASHED FACE!!! |
|
quote: Severe Torture nie boeiend??? Severe Torture uber alles!!! Nabua Vonveilla |
|
quote: HEUY!!!! Spelen er 2 geweldige bands met vette eigen nummers.....heb jij het over hammer smashed face!!!! |
|
sch ja tis een leuke cover... Nabua Vonveilla |
|
- ¿¡Mr.Lafawijn¿¡(daan) - Carnagath - Cadaveria - Valorian - Fedaykin(g) - Nix - 0Tolerence + aanhang - Karnivoor (toch?!) - Soepkoeltoer - H-K - Hub de Gallier - Karnivoor - Hoolie99 - McDoom - impaled succubus - FRIETBAL!!!!!!!!!!! - HEUY!!!! - B6R6A6M |
|
Severe Torture is niet zo boeiend nee Iemand trouwens een id of accelerate, symmetry en restive child wat is? die spelen vanavond in het hedon (en kreeg een kaartje in de handen gedrukt) Life doesn't get much better than this! |
|
hummz stja dan verscillen onze meningen want in vind Severe een van Nederlands beste bands momenteel Nabua Vonveilla |
|
quote: Gisteren kreeg ik ook een kaartje in de handen gedrukt. Ik ken de bands niet maar een meisje dat ik ken zei dat het allemaal metal is, misschien ga ik er nog wel heen. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |