|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
zie wel Je moeder. |
|
anders kan je nog altijd gaan zuipen in de dok. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Even omhoog maar weer, zondag metalmarket en metal! Life doesn't get much better than this! |
|
Ik ben er wellicht zondag. |
|
ik ook wel misschien h-k we overleggen wel even over msn hehe Je moeder. |
|
Jawohl herr genocide! Als je er geen bezwaar hebt dat, vrouwsfiguur weer meegaat, daar had ik al wat mee afgesproken meen ik. Life doesn't get much better than this! |
|
als ze niet weer dom gaat lullen Je moeder. |
|
haha, muts... ik kies muts ik kies jouuuuuuuu!!! ik dacht dat ik een maagverzakking kreeg Life doesn't get much better than this! |
|
LALATTACK!!! hehehe kej we lullen op msn wel verder Je moeder. |
|
Klopt.. on-topic maar weer. Bier en metal! Life doesn't get much better than this! |
|
quote: karnivoor, je hebt mail! |
|
Ik sta tijdens Carnal Leftovers etc.... achter de bar in popfront. Komt langs!!!!!!!!!!! |
|
quote:zeer zekor! REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Moet maar weer. Life doesn't get much better than this! |
|
Was er vanavond trouwens ook metal in het popfront (zoiets meende ik op te vangen) Life doesn't get much better than this! |
|
ah, ja dus best lastig te vinden, die site van het popfront. maar dus: Metalfest Stijl: Metal (diverse) Wanneer: Vrijdag 24 januari 2003, 22:00 uur Extra info: Ook dit jaar is er in het Zwols Popfront weer volop aandacht voor Metal. De Metalfestivals zijn iedere keer weer een groot succes en druk bezocht. De bands die optreden lopen zeer uiteen en ieder soort metal komt een keer aan bod. Tijdens dit eerste Metalfest in het nieuwe jaar zullen er twee bands optreden: Northgate (berzerker death metal) en Sanguinary (brute death/grind) Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Meeeeeeeeeeeerrrrrrrrr Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: TJOKKEFOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Zekers,Zwolle:zorg voor genoeg bier want de horeca-hooligans komen ook Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
vanavond of bij de topictitel Je moeder. |
|
Ik vermoed het laatste Vanavond is al het bier voor ons Dat sanguinary klinkt nog vrij aardig eigenlijk. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik gaat zaterdag naar de plato!, ennuh kan helaas er vanaaf nie zijn Nabua Vonveilla |
|
was gaaf alleen die stopwoordjes van H-K zijn een beetje jammer Je moeder. |
|
beetje jammer Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |