|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: flatje kan het wel hebben hoor wordt dus een minizmmeeting in mn flat enneh, wel weglopen bij monolith omdat het geluid slecht is he Je moeder. |
|
quote: Zou wel een beetje jammer zijn. |
|
Monolith slecht???? Sjoerd De Vischer is een van de beste drummers die NL heeft... denk aan Altar enzo Nabua Vonveilla |
|
monoklith? oh god daar gaan we weer |
|
quote: sjoerd visch is inderdaad goed hoewel ik altar weinig boeiend vind behalve die eerste cd... maar twas meer als provocatie kereltje Je moeder. |
|
quote: Wie heeft dat nu weer gezegd? |
|
slecht?? neu, ,best vet arrogant?? yup |
|
Ff meeting regelen?! Hoe worden wij herkent?! ... Ik neem aan dat zo onderhand iedereen Cadaveria en mij herkent d.m.v. foto's of het aantal meiden rond zijn nek?! |
|
quote:en jij kent mij dus dat komt ook goed! REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: ik heb op wacken nog een tijdje met jou staan praten dus jou herken ik wel zo, cavia en valorian moeten ook niet moeilijk zijn Je moeder. |
|
wie herkent mij nix en bram dan? Nabua Vonveilla |
|
niemand en nu ga ik werken... Je moeder. |
|
quote: Kom gewoon naar die grote groep rare lui toe lopen. |
|
anders ik ebn jongen met half lang bruin haar en MA longsleeve aan van formulas fatel to the flesh en legerbroek en kisten en heb meisje bij me dat net zo groot is als mij 1:80 en zwart haar heeft,,, Nabua Vonveilla |
|
Overmorgen is het al zover Ik hoop wel dat ze hun podiumpresentatie hebben verbeterd met vorig jaar want toen was het Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hummz ik vond ze wel goed. alleen beetje meer pit mag wel... Nabua Vonveilla |
|
quote:Waar hebben ze dan nog meer gespeeld? Ik heb ze op Infernofestival gezien in Oslo,was tevens een van hun eerste optredens. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik heb ze in november op Death-Grind fest gezien in Arnhem Nabua Vonveilla |
|
Volgens mij had Hub het niet over Monoklit. |
|
volgens mij ik ook niet... Nabua Vonveilla |
|
quote: Volgens mij had Hub het ook niet over Severe Torture. |
|
en volgens mij ook niet over carnal leftovers Je moeder. |
|
Maar.........ik had het WEL over Blood Red Throne Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ben te herkennen aan een klein mooi half Indonesisch meisje met dreads. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |