|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
krijg kanker aan je scrotum |
|
http://www.gsk.com/filariasis/images/lf17_scrotum.jpg --edit-- link van gemaakt [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 21-02-2003 22:37] |
|
heb ik in ieder geval altijd een plaats om te zitten. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: trippel zucht. ik word een beetje moe. Oud Vuil. |
|
Ik wil die gast wel zien lopen met zijn beertjes. |
|
ja, weet ik wie ik hard moet beuken in z'n ballen (piemelhoofd) "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Een piemelhoofd herken je iig wel makkelijk, dat scheelt weer. En ik ga morgen helemaal niet rammen, ik ben al blij als ik op mijn poten kan staan. eerst van 6.30 - 14 werken Life doesn't get much better than this! |
|
Doe ook maar eens wat! Ik heb er zin in! NP BRT |
|
NP edguy, haha. Mischien morgen maar in de pit om wakker te blijven Life doesn't get much better than this! |
|
heey HK als je beuk krijgt in de pit van iemand met MA shirt met rood logo dan weet je dat ik je foto heb herkent Nabua Vonveilla |
|
Ik heb zin in vannavond! |
|
Ik niet. Maar dat komt nog wel. |
|
De transformatie van McDoom naar McDeath zal wel even lastig zijn, maar als je goed je best doet moet het lukken. |
|
Ben gisteren in Bussum geweest. Was maar slap. BRT kreeg maar weinig respons van het publiek, met als gevolg dat ze er maar bij stonden als een stelletje zoutzakken. Ze stonden ná het (zogenaamde) laatste nummer nog een beetje op het podium rond te hangen, maar zodra dat ze doorkregen dat niemand meer riep om een toegift zijn ze maar weg gegaan. Severe Torture is headliner trouwens, stond ik behoorlijk van te kijken (ze zullen wel meer verkopen als BRT). Ze waren wel de winnaars van de avond, want ST kreeg véél meer respons. Het was ook niet echt druk, had ik niet verwacht. Dacht dat er wel meer BRT-"fans" zouden zijn in NL, schijnbaar niet. Of ze gaan allemaal vanavond BLASTBEATS FOREVER |
|
vannavond denk ik... Suck my piss |
|
quote: Ik heb sowieso meer death dan doom-cd's. Maar dat komt omdat er niet zo veel goede doomplaten uitkomen... |
|
quote: Oh ja jij komt ook nog hè? Wordt me wel een janboel daar in Zwolle. |
|
BRT is wel een goeie band, ik ga overigens voor beide bands daar heen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik ben eigenlijk alleen benieuwd naar monolith, de rest van de bands boeien me niet eens zo. maargoed, pils en metal, dus ik vermaak me wel Life doesn't get much better than this! |
|
HEUY!!!! Hub & Heuy vertrekken ieder moment vanuit Roermond naar Zwolle |
|
Sterkte... en niet in tjokkefolle staat de ijssel inrijden heh Life doesn't get much better than this! |
|
Ik ga zo ook maar richting Zwolle. TOT LATOR!!! Iemand trouwens enig idee of BRT wel de hoofdband is? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik denk dat Severe Torture hier ook de hoofdband is aangezien op de site van hedon staat: SEVERE TORTURE / BLOOD RED THRONE / MONOLITH en bij voorverkoop staat: Severe Torture 22-02-03, vvk gestart duss Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Neggie heeft dus waarschijnlijk geluk. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |