|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
kost niks extra geloof ik dus voor de zekerheid kan het geen kwaad Je moeder. |
|
idd, anders sta je daar zo voor een uitverkochte zaal. dat lijkt me lullig. |
|
moet ik weer 10 minuten lopen Je moeder. |
|
Heb het nog nooit uitverkocht gezien in de Hedon met metal, maar ja eens zal de eerste keer zijn... Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
ik was samen met Bram een van die ongelukkigen ja, die daar rons zwerfde op een verlaten terrein het van het Podium Nabua Vonveilla |
|
*veel zin heeft* REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
joh Je moeder. |
|
quote: Koop/jat een fiets. |
|
teveel moeite om naar de schuur (om) te lopen Je moeder. |
|
je schuur ligt op de route Life doesn't get much better than this! |
|
sssst Je moeder. |
|
Hahaha. Liegbeest! |
|
de deur klemt Je moeder. |
|
quote:hehe, ik zit achterop |
|
fietsen is kut...maar fietsen zonder fiets is kutter...dus heb ik laatst maar weer een nieuwe fiets gekocht en nu fiets ik dus weer op de fiets.....tis wel een OPOE fiets...maar die heerschen.... Ik ben dr ook bij in zwolle trouwens.. Suck my piss |
|
Cool dat Skully ook in Zwolle komt. |
|
Komen er geen mensen naar Bussum dan voor Severe Torture/BRT?????????????????????????? Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
bussum is op vrijdag en er zijn velen denk ik die dan ook wel werken.. In ieder geval moet ik wel werken op zaterdag, 5:45 moet ik op "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
is het een keer in het weekend is het weer niet goed Je moeder. |
|
quote: Hij komt op zaterdag, bedoeldt ie. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 12-02-2003 21:34] |
|
ah dan ist goed Je moeder. |
|
nog nie uit verkocht? Nabua Vonveilla |
|
laten we hopen van niet Life doesn't get much better than this! |
|
quote:zo ja dan heb ik aids |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |